For mange af os har 00’ernes 80’er-fetichisme været noget af en prøvelse, og nu, hvor det efterhånden er ved at være overstået, er det sidste, man behøver, en forsinket og latterlig komedie til at rive op i det hele igen. Hvis man skal hylde et årti, skal det gøres ordentligt, men “Hot Tub Time Machine” skøjter overfladisk hen over det hele og når kun at fange enkelte, selvindlysende elementer fra den facadeprægede periode. Dvd’ens tekniske side er i orden, men det er ikke i sig selv nok til at retfærdiggøre skivens eksistens.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Crash 13 år siden

Synes ellers det var en fantastisk film, elskede den lige fra start til slut.
Gravatar

#2 Frederik 13 år siden

Jeg var nu også fint underholdt. John Cusack tilføjer ikke særligt meget, men Corddry, Robinson og Duke er ret sjove.

4/6
Gravatar

#3 filmz-Utyske 13 år siden

Jeg endte på 6/10. En ok hyggelig, lille komedie, der sikkert er ganske forglemmelig. Man kan sagtens se den en enkelt gang og more sig over den, men jeg tror ikke den har ret meget gensynsværdi.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 duuk74 13 år siden

Utyske (3) skrev:
Jeg endte på 6/10. En ok hyggelig, lille komedie, der sikkert er ganske forglemmelig. Man kan sagtens se den en enkelt gang og more sig over den, men jeg tror ikke den har ret meget gensynsværdi.


Helt enig. Også det jeg lander på. Lige en tand bedre end The Hangover.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#5 Steffan Rasmussen 13 år siden

Nu man nu, som jeg, var ung i 80'erne, er det er rigtig underholdende film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 13 år siden

Enig med kommentarerne indtil videre... ganske fin lille film. Man kan, som anmelderen, bebrejde den for dens klicheer, men det er immervæk ikke filmens hensigt at være original. Det er en ironisk hyldest til 80'erne, som holder sig indenfor 80'er filmens rammer. Men hvis man ikek falder for humoren, så er der sgu heller ikke så meget at holde af. Jeg fandt den dog ganske sjov til tider, og så er jeg en sucker for tidsrejser og 80'er film generelt. 7/10.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 dh-ad 13 år siden

Jeg synes også, at den var rigtig sjov 5/6, men at kalde den bedre end The Hangover ville jeg aldrig gøre, da The Hangover nok er den bedste komedie, som jeg har set i det sidste års tid (og ja, den var også sjov anden gang! :-) )
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#8 darkwizat 13 år siden

Den er sku ok en 3/6 herfra hvor Tømmermænd i vegas er en 6/6 :)
Gravatar

#9 Bony 13 år siden

Jeg har lige fundet ud af, at Lyndsy Fonseca er med i denne film, så den bliver jeg nødt til at se.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: