Jeg har det lidt svært med karaktergivningen. Filmen er efter min mening udmærket, men den mangler bare lige lidt, og det er svært at sætte finger på hvad det er. Det var måske fordi, at den var længere end den burde være. Men det er stadig ikke en film man bør snyde sig selv for. For skuespillerne er sjove og der er mange sjove scener i den.
Så hvis man er til romantiske og lidt spøjse komedier, bør man gå ind og se den i biografen. Men forventer man humor og film som “En kort, en lang” eller “Fukssvansen” så bør man måske vente på DVD udgivelsen.
Men Peter Bay er ikke gået helt galt i byen, og jeg tror at det bliver en succes, men for et bestemt publikum. Derfor må den “nøjes” med et 3 tal, for at være en jævn god dansk film.

#1 Michael Andersen 23 år siden
Jeg har lige hørt ,at når filmen kommer op i de engelske biografer kommer den også til at hedde det den gør på dansk, altså bare på engelsk: The Son Of The..bla,bla....:)
"Bliver det godt? Ja, det gør så!"
#2 MadMartigan 22 år siden
Der er jo ikke lavet dårligere dansk film...
#3 filmz-vassago 22 år siden
#4 azathoth 22 år siden
#5 filmz-vassago 22 år siden
#6 azathoth 22 år siden
...men alt andet sucks! Oh ja, og så Charles Tante, men det er kun fordi Passer er i drag! Ja... SYG... hvem mig? :P
#7 MikkelHJ 22 år siden
#8 MadMartigan 22 år siden
Ja for ikke at nævne Slå Først Frede...
Det er jo det vi er vokset op med...
#9 azathoth 22 år siden
#8: Også den!!
Ej det er naturligvis en generalisering, men grunden er at jeg generelt ikke bryder mig om de gamle danske film... det er smag og behag!
Jeg har ingen problemer med de nyere danske film, så længe det ikke er det samme kærlighedskomedie ala "den eneste en" alt sammen!
#10 filmz-King 22 år siden
1. Humørkortstativ sælgerens søn
2. spiderman