Jeg har det lidt svært med karaktergivningen. Filmen er efter min mening udmærket, men den mangler bare lige lidt, og det er svært at sætte finger på hvad det er. Det var måske fordi, at den var længere end den burde være. Men det er stadig ikke en film man bør snyde sig selv for. For skuespillerne er sjove og der er mange sjove scener i den.

Så hvis man er til romantiske og lidt spøjse komedier, bør man gå ind og se den i biografen. Men forventer man humor og film som “En kort, en lang” eller “Fukssvansen” så bør man måske vente på DVD udgivelsen.

Men Peter Bay er ikke gået helt galt i byen, og jeg tror at det bliver en succes, men for et bestemt publikum. Derfor må den “nøjes” med et 3 tal, for at være en jævn god dansk film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Michael Andersen 23 år siden

"Monster"
Jeg har lige hørt ,at når filmen kommer op i de engelske biografer kommer den også til at hedde det den gør på dansk, altså bare på engelsk: The Son Of The..bla,bla....:)

"Bliver det godt? Ja, det gør så!"
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2 MadMartigan 22 år siden

Har lige set den i går!

Der er jo ikke lavet dårligere dansk film...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#3 filmz-vassago 22 år siden

jo, mange...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 azathoth 22 år siden

#2, #3: ja, mere eller mindre alle film hvori "Dirch Passer" eller "Ove Sprogøe" spiller med!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#5 filmz-vassago 22 år siden

Ahhh, jeg har nu set et par gode film med dem. Kan også huske at tårene trillede ned ad kinden på dig da du så "Baronessen fra benzintanken", så kom ikke her og spil sej...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 azathoth 22 år siden

Yeah ok, jeg har et soft-spot for Ghita Nørby... I cant help myeself!!! ;)

...men alt andet sucks! Oh ja, og så Charles Tante, men det er kun fordi Passer er i drag! Ja... SYG... hvem mig? :P
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 MikkelHJ 22 år siden

#4 Hvordan kan man bare udelukke to af dansk films sjoveste mænd? Du skriver mere eller mindre alle film med Dirch Passer og Ove Sprogøe? Indbefatter det også Olsen-banden, Den Forsvundne Fuldmægtig, Det var på Rundetårn, Præriens Skrappe Drenge og Alt På Et Bræt?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#8 MadMartigan 22 år siden

Ja for ikke at nævne Slå Først Frede...

Det er jo det vi er vokset op med...

#9 azathoth 22 år siden

#7: Ja, ja, ja, ja og ja...

#8: Også den!!

Ej det er naturligvis en generalisering, men grunden er at jeg generelt ikke bryder mig om de gamle danske film... det er smag og behag!

Jeg har ingen problemer med de nyere danske film, så længe det ikke er det samme kærlighedskomedie ala "den eneste en" alt sammen!
Gravatar

#10 filmz-King 22 år siden

Filmen er uden tvivl den ringeste nogensiden lavet. tror ikke engang jeg har set en der er halvt så ringe. Kunne forestille mig at hvis man så titanic med lydsporet fra borte med blæsten i rigtig slow ville det måske komme til at se/lyde nogenlunde ligeså ringe som humørkortstativ sælgerens søn. Det skal dog lige siges at man selv er lidt ude om det - hvad kan man forvente af en film med sådan en titel.
Største flop:
1. Humørkortstativ sælgerens søn
2. spiderman

Skriv ny kommentar: