Det er mere eller mindre hundene, der er hele historien her, hvor selv Don Cheadles tilstedeværelse ikke gør den store forskel. Al ens beskedne interesse retter sig mod de firbenede. Den menneskelige del af historien er man temmelig ligeglad med. Som helhed fortæller “Hundehotellet” en forudsigelig og ordinær historie ganske blottet for kreativitet, men den er en uskyldig og harmløs oplevelse, som har en kær barnlig naivitet over sig. At se den er ikke ulige at blive slikket i ansigtet af en godmodig vovse: Det er ikke foruden en vis afvæbnende charme, men det er også noget, man ret hurtigt bliver meget træt af.
#1 gi-jones 16 år siden
#2 Bony 16 år siden
#3 Benway 16 år siden
#2 Jeg så den til en ellers fuldstændig tom formiddagsforestilling.
#4 Highland Park 16 år siden
#5 Benway 16 år siden
Til gengæld anmeldte jeg for nylig "My Best Friend's Girl" og det er nok den film, jeg har hadet mest. Jeg synes virkelig, den er frastødende i ordets egentlig betydning.
#6 filmz-Narniabæver 16 år siden
Nick's film klarer sig vist ikke så godt.
#7 elwood 16 år siden
bjarne og mira, har fundet nyt tidsfordriv.
dreng se, der er den hund igen
pige Det er min tur til at sparke den
Billede 2
pige åhh han er så hot, og jeg vil bare i seng med ham, hans tekster er så drømmene, poetiske, smukke, jeg ku stå og høre på dem hele dagen og...
dreng JEG HAR EN HUND! MED FIRE!!!! POTER!...
Billede 3
Sten saks og papir kan løse mange stridigheder...
okay vi er enige, taberen skal lufte Paris Hiltons "Hund"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 Highland Park 16 år siden
Lidt samme oplevelse havde jeg med den utroligt ringe, forfærdelige "The Moguls".
Din anmeldelse af "My Best Friend's Girl" gjorde i den grad indtryk på mig. Det lyder bestemt heller ikke som en film, jeg ville kunne holde ud at se.
#7: Fremragende Elwood! :D
PS: Hvorfor mon konkurrenceteksten pludselig lyder som en trussel?:
#9 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 Highland Park 16 år siden
Jeg havde forresten helt glemt din "Paris Hilton"-udfordring/-trussel. Men fint at du lige fik plads til hendes "hund". :D