Man behøver ikke være hjerneforsker for forstå dette andet kapitel i sagaen om Katniss Everdeen. Vi er alle med – også os på bagerste række. Under alle omstændigheder er “The Hunger Games: Catching Fire” sin forgænger værdig. Også selvom vi denne gang kun får en halv historie serveret. Lad os se, om den tredje film om Katniss Everdeen og hendes kamp mod det ulige samfund kan holde dampen oppe. Jeg tror det.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Se, det var da en lortefilm. Den havde alle skavankerne en midterfilm har, men ikke rigtig noget godt, ud over nogle fancy dragter. Der var slet ingen action med helte vs de baddie battlere, der ellers var bygget op til. Gaaaab.

2:6 herfra, mod den første 4:6
Doctor Last Warning
Gravatar

#22 Ispep 10 år siden

Overraskende god film. Der er fint fokus på karaktererne og opbygningen til selve dysten, som virker mere effektivt og sammentømret end hos forgængeren. Universet ser faktisk godt ud og de har skruet op for det dystre og ned for shaky-cam brug i actionscenerne, som plagede forgængeren. De er dog stadig intet særligt, men de fungerer bare bedre! Go' underholdning!!

4/6 eller 7/10
Gravatar

#23 BN 10 år siden

DocDoom og Ispep's anmelder-kompromis:

Se, det var da en overraskende god lortefilm. Den havde alle skavankerne en midterfilm har: Fint fokus på karakterne og opbygningen til selve dysten, samt nogle fancy dragter. Universet ser faktisk godt ud og de har skruet op for det dystre og ned for shaky-cam brug i actionscenerne. De er dog stadig intet særligt, men de fungerer bare bedre. Der var slet ingen action med helte vs de baddie battlere, der ellers var bygget op til. Go' underholdning! Gaaaab.

2/6 eller 7/10

Nah, det var bare sjovt at læse to så modsat-rettede anmeldelser lige efter hinanden. ;-)
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#24 Ispep 10 år siden

DocDoom vil bare gerne være Rasmus modsat ;)
Gravatar

#25 BN 10 år siden

;-)
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#26 Driver 10 år siden

Ispep (24) skrev:
DocDoom vil bare gerne være Rasmus modsat ;)

Han var ude med sin anmeldelse før dig, kan man se...Rasmus.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#27 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Ispep (24) skrev:
DocDoom vil bare gerne være Rasmus modsat ;)


Du er stor med komplimenterne i dag. Hvis du mener, at jeg er Rasmus Modsat (i forhold til dig), så må du dermed også have konkluderet, at jeg kunne gætte din anmeldelse på forhånd, i og med at jeg skrev min før dig. Tak for komplimenten.

Edit: Ser Driver kom mig i forkøbet...
Doctor Last Warning
Gravatar

#28 Ispep 10 år siden

#27

Hvem sagde noget om, hvorvidt jeg mente du var Rasmus modsat ift. min holdning til filmen? Jeg havde faktisk ikke engang læst din kommentar men efter BN fremhævede det, tænkte jeg det var typisk dig at stå i opposition til de ellers gode ting der bliver sagt om efterfølgeren. Det var også bare en joke og det var ingen kompliment, så tak mig ikke ;)
Gravatar

#29 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Ispep (28) skrev:
#27

Hvem sagde noget om, hvorvidt jeg mente du var Rasmus modsat ift. min holdning til filmen? Jeg havde faktisk ikke engang læst din kommentar men efter BN fremhævede det, tænkte jeg det var typisk dig at stå i opposition til de ellers gode ting der bliver sagt om efterfølgeren. Det var også bare en joke og det var ingen kompliment, så tak mig ikke ;)


Du er en max tegning :-) Gå nu ind og flå din usle blyant hårdt til blods over din egen opfattelse af din selv som en uimodsigelig lommefreud. Sucker!!! :-D
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: