Filmen er produceret af Michael Bay, hvilket forklarer den megen rabalder i de afsluttende scener, men selvom det endelige opgør føles noget tarveligt, så er det dog ganske underholdende alligevel. Værre står det til, når filmen vil have os til at fatte interesse for dens papbæger-figurer. Ellers er “I Am Number Four” mest bemærkelsesværdig for sine utallige nærbilleder af hovedpersonens iPhone, som der utvivlsomt er blevet betalt mange reklamekroner for. At en så personlighedsløs helt bruger iPhone er ellers næsten den værste anbefaling, jeg kan forestille mig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Ash 13 år siden

9+10

Der skulle selvfølgelig have stået "traileren" i stedet for "filmen"...
Gravatar

#12 Babo Rises 13 år siden

Tja.. jeg havde nu heller ikke forventet mere end to stjerner fra anmelderen. Det er jo som det plejer at være. Jeg skal se den i aften med nogle venner...
Gravatar

#13 twinfan 13 år siden

jeg syntes den er ok,der er action og en god babe der kan kick ass. alle dem som skal analyserer en film i hoved og røv kan ikke lide den men hvis man bare vil underholdes i 1,5 time så er den OK.... red bull is for pussy´s fed komentar af no.6
Gravatar

#14 Antlion 13 år siden

SAMCRO (4) skrev:
Jeg kan jo heller blive ved med at sige nej, hver gang jeg bliver inviteret i biffen.


Selvfølgelig kan du det? :)
Gravatar

#15 filmzkim 13 år siden

#4
Endnu engang mangler "synes godt om" knappen :D
Gravatar

#16 digitalize 13 år siden

SAMCRO (4) skrev:
Jeg tror snart jeg opretter en gruppe for unge der mangler ligesindede rationelle mennesker når det kommer til film. :S


where do i sign up
Gravatar

#17 Blyth 12 år siden

Jeg syns det er en meget forudindtaget anmeldelse.... At sammenligne den med twillight er som at sammenligne alting med twillight... Ja en dreng og en pige som bliver forelsket... Jamen det er jo totalt stjålet fra twillight.. Det har vi jo aldrig set før... Og rumvæsner... Ja det passer fint sammen med vampyrer.... Det er en fed film.. men klart hvis man forventede twilight så ligger den langt fra... Prøv lige at basere dine anmeldelser på filmen du ser! Og så brug hellere tiden på at finde ud af hvornår filmens forsættelse kommer i stedet for at skrive en så subjektiv anmeldelse... Den kan jo ikke bruges til noget som helst!!!!!

Jeg syns det var en fed film.. og det ville ærgre mig hvis den her anmeldelse havde ødelagt min lyst til at se filmen... Den er klart værd at se!!!!!!!!!!!!!
Gravatar

#18 Høegh 12 år siden

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#19 Blyth 12 år siden

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gravatar

#20 Batsy 12 år siden

One will do ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: