Filmen er produceret af Michael Bay, hvilket forklarer den megen rabalder i de afsluttende scener, men selvom det endelige opgør føles noget tarveligt, så er det dog ganske underholdende alligevel. Værre står det til, når filmen vil have os til at fatte interesse for dens papbæger-figurer. Ellers er “I Am Number Four” mest bemærkelsesværdig for sine utallige nærbilleder af hovedpersonens iPhone, som der utvivlsomt er blevet betalt mange reklamekroner for. At en så personlighedsløs helt bruger iPhone er ellers næsten den værste anbefaling, jeg kan forestille mig.
#1 Riqon 13 år siden
Personlighedsløs, men så er han jo også alien.
iPhone = Alien technology = the incarnation of cool!
#2 HonoDelLoce 13 år siden
Det passer da ellers meget godt på iPhones upersonlige look og software ;)
#3 elwood 13 år siden
So ehmm... what movies do you like...?
Billede 2
...ahhhh... I miss my hat
Billede 3
Arggg jeg mangler en arm!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Bobby Singer 13 år siden
Jeg finder mig selv gå oftere og oftere alene i biografen, fordi min omgangskreds bevidst undgår alt der indeholder en smule kvalitet.
Jeg kan jo heller blive ved med at sige nej, hver gang jeg bliver inviteret i biffen, men på den anden side er jeg også træt af at se malingen tørre.
Jeg tror snart jeg opretter en gruppe for unge der mangler ligesindede rationelle mennesker når det kommer til film. :S
Jeg er bange for, at jeg snart ikke kan klare mere.
#5 BN 13 år siden
Hvad i alverden mener du, Benway? Det er da meget realistisk. Jeg er da tit gået væk fra en eksplosion uden at værdige den et blik - f.eks. alle de gange hvor jeg har slukket for mit tv eller har skruet væk, når de sendte film i stil med 'I Am Number Four'.
#6 elwood 13 år siden
[url= ser altså ikke på eksplosionen 8-)[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 Ash 13 år siden
#8 Riqon 13 år siden
Jeg kan godt lide, at JJ er med i det nummer.
Jeg kan også godt lide, at JJ instruerede Mission Impossible 3.
Og så kan jeg rigtig godt lide, at i Mission Impossible 3, dér blev Tom Cruise blæst væk af trykbølgen fra en eksplosion - i stedet for at gå sejt væk i slow-motion.
#9 Bobby Singer 13 år siden
?
#10 BN 13 år siden
................................... igen?