For en film om idioti er Mike Judges “Idiocracy” en forbavsende intelligent komedie, som måske nok taber pusten en smule efter de første blændende akter, men som aldrig bliver decideret kedelig. AV-præsentationen er mere end hæderlig, og selvom der ikke er meget ekstramateriale, er udgivelsen i sidste ende stadigvæk anbefalelsesværdig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 akerman 17 år siden

Film på lavt niveau.. men den indeholder da nogle sjove tanker og idéer.

3/6
Gravatar

#2 filmz-Bruce 17 år siden

Film som er virkelig sjov og ikke mindst indeholder skræmmende og rammende pointer. Desværre kun i 50% af sin spilletid. De sidste 50 er la la. Men jeg kan alligevel kun anbefale at få den set, for den er lidt kultagtig og når den rammer, så gør den det med bravour.

3/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 filmz-bobafettich 17 år siden

Den ska jeg da vist ned og leje med det samme....Office Space er en af mine all time favoritter.....elsker mr. judge....huh huh...
Gravatar

#4 filmz-NIO 17 år siden

#3 Denne film når ikke office space til sokkeholderne. Den har et par gode ideer og nogle gode pointer omkring [visse dele af ;)] menneskeheden (og en god åbningssekvens), men sjov - det mener jeg bestemt ikke at den er. Jeg er dog heller ikke kendt for at mene at stonerhumor (and the like) er specielt morsomt.
Gravatar

#5 filmz-Jessmoeller 17 år siden

Hmmm.... Kedelig og forudsigelig...
Og nej, den når ikke Office Space til sokkeholderne!
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#6 filmz-Erroneus 17 år siden

Kunne have været interessant hvis de havde lavet filmen uden nogle af de platte jokes og gjort den mere seriøs, men plottet havde måske ikke kunne holde.

Jeg syntes faktisk den er oki i sin nuværende form, jeg gav den 4, men det er et lille 4 tal.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#7 filmz-bobafettich 17 år siden

ja nu har jeg set den....den får også et lille 4 tal herfra...
den er mega anti amerikansk....den mand mike judge, hader og elsker jo amerikansk kultur...her bliver den "værste", forstærket 10.000 gange....Selvom den er sindsygt plat og ånssvag, så er den er lavet en en utrolig intelligent mand. Jeg grinede mange gange undervejs...Men ja, den var også en del forudsigelig, og Wilson´s rolle, ret flad og anonym....Den er langt fra ligeså skarp som Office Space...
Gravatar

#8 duuk74 17 år siden

Fine nok pointer osv. men desværre lidt for kluntet/forudsigeligt udført.
Ellers noget af et skrækscenarie hva :)
Tror den ville ha fungeret meget bedre, hvis man ikke havde gjort folk så overdrevet dumme. Tror godt folk ville fatte pointerne alligevel.
Lidt synd anmelderen ikke rigtig kommer ind på, hvorfor folk er blevet så dumme.
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: