For en film om idioti er Mike Judges “Idiocracy” en forbavsende intelligent komedie, som måske nok taber pusten en smule efter de første blændende akter, men som aldrig bliver decideret kedelig. AV-præsentationen er mere end hæderlig, og selvom der ikke er meget ekstramateriale, er udgivelsen i sidste ende stadigvæk anbefalelsesværdig.
#1 akerman 17 år siden
3/6
#2 filmz-Bruce 17 år siden
3/6
#3 filmz-bobafettich 17 år siden
#4 filmz-NIO 17 år siden
#5 filmz-Jessmoeller 17 år siden
Og nej, den når ikke Office Space til sokkeholderne!
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#6 filmz-Erroneus 17 år siden
Jeg syntes faktisk den er oki i sin nuværende form, jeg gav den 4, men det er et lille 4 tal.
#7 filmz-bobafettich 17 år siden
den er mega anti amerikansk....den mand mike judge, hader og elsker jo amerikansk kultur...her bliver den "værste", forstærket 10.000 gange....Selvom den er sindsygt plat og ånssvag, så er den er lavet en en utrolig intelligent mand. Jeg grinede mange gange undervejs...Men ja, den var også en del forudsigelig, og Wilson´s rolle, ret flad og anonym....Den er langt fra ligeså skarp som Office Space...
#8 duuk74 17 år siden
Ellers noget af et skrækscenarie hva :)
Tror den ville ha fungeret meget bedre, hvis man ikke havde gjort folk så overdrevet dumme. Tror godt folk ville fatte pointerne alligevel.
Lidt synd anmelderen ikke rigtig kommer ind på, hvorfor folk er blevet så dumme.