“The Incredible Hulk” er en af de mest rutineprægede superheltefilm til dato. Bevares, filmen starter rigtig godt, den er flot, og ensemblet imponerer undertiden. Men filmen udarter sig hurtigt til et forudsigeligt, sjælløst effektorgie, der (ligeså hurtigt som publikum) mister interessen for fortællingen og karaktererne. Filmen har fået en bedre BD-udgivelse, end den fortjener. AV-præsentationen er eksemplarisk, og ekstramaterialet er mere end hæderligt. Fans bør ikke tøve med at købe filmen på Blu-ray.
#21 rasmusv 16 år siden
[list][li]plagiering/ripoff[/li][li]Ikke eksisterende historie[/li][li]Oversmart/forstyrrende klipning[/li][li]filmen forsøger at tage sig selv seriøst - omend den ikke er det[/li][li]dårligt til ringe skuespil[/li][li]menigsløse sideplots[/li][li]Forstyrende overforbrug af effekter[/li][/list]
#22 Bony 16 år siden
#23 rasmusv 16 år siden
#24 database 16 år siden
#25 Riqon 16 år siden
Plothullerne forårsaget af klipningen er virkelig irriterende.
Hvad blev der dog af Bettys kæreste? Pludselig var han bare væk, formentlig fordi filmen blev for lang med ham. Det bedste havde været slet ikke at introducere ham i første omgang. Havde de sparet på plotelementerne og gået mere i dybden med Banner-karakteren, så havde det været langt bedre.
#26 filmz-bigemaster666 16 år siden
#27 DemoMan 16 år siden
I det mindste havde de designet ham ordentligt, så han faktisk så aggressiv og pumpet ud med 0% kropsfedt. I stedet for den store fedtklump, i Ang Lees version, som bare lignede en stor grøn budda:p
#28 Zabriskie 16 år siden
Det var sjov læsning. Sjov fordi jeg er enig med dig i klart de fleste pointer. Næsten kun med undtagelse af et punkt. Nemlig det med den prøver at tage sig selv seriøst. Det synes jeg ikke den gør. Jeg synes faktisk den har et meget stort glimt i øjet undervejs.
Og derfor fandt jeg den fantastisk underholdende, og hold kæft hvor var det nogen seje effekter.