“The Incredible Hulk” er en af de mest rutineprægede superheltefilm til dato. Bevares, filmen starter rigtig godt, den er flot, og ensemblet imponerer undertiden. Men filmen udarter sig hurtigt til et forudsigeligt, sjælløst effektorgie, der (ligeså hurtigt som publikum) mister interessen for fortællingen og karaktererne. Filmen har fået en bedre BD-udgivelse, end den fortjener. AV-præsentationen er eksemplarisk, og ekstramaterialet er mere end hæderligt. Fans bør ikke tøve med at købe filmen på Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 rasmusv 15 år siden

#20 Jeg har ikke kopieret noget hr. trold. Var det rent faktisk tilfældet du havde set filmen ville du nok kunne henholde dig til kritikken. Hvis du har svært ved at læse indlæg #18 skal jeg opsummere min kritik for dig i punktform:

[list][li]plagiering/ripoff[/li][li]Ikke eksisterende historie[/li][li]Oversmart/forstyrrende klipning[/li][li]filmen forsøger at tage sig selv seriøst - omend den ikke er det[/li][li]dårligt til ringe skuespil[/li][li]menigsløse sideplots[/li][li]Forstyrende overforbrug af effekter[/li][/list]
Gravatar

#22 Bony 15 år siden

Sejt. Hvordan laver man punktform i Filmz..? :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#23 rasmusv 15 år siden

#22 films har to liste-tags. {list}{li}punkt{/li}{/list} og {list=1}{li}punkt1{/li}{/list}, hvor parenteserne skal vaere firkantet.
Gravatar

#24 database 15 år siden

#21 Haha driller bare mester :D Men fair nok du kunne ikke lide wanted, synes bare det var en glimrende film, og mange vil nok være enige. Jeg kan godt forholde mig til din kritik, men skuespillet ligefrem ? Der var der da ikke noget galt ?
Gravatar

#25 Riqon 15 år siden

God anmeldelse. Især det her kan jeg i høj grad tilslutte mig:

Og man kan mærke, at der gemmer sig en bedre film indeni "The Incredible Hulk", der higer efter at bryde ud, men aldrig får lov i modsætning til Bruce Banners alter ego.


Plothullerne forårsaget af klipningen er virkelig irriterende.

Hvad blev der dog af Bettys kæreste? Pludselig var han bare væk, formentlig fordi filmen blev for lang med ham. Det bedste havde været slet ikke at introducere ham i første omgang. Havde de sparet på plotelementerne og gået mere i dybden med Banner-karakteren, så havde det været langt bedre.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#26 filmz-bigemaster666 15 år siden

ikke så slem men heller ikke fantastisk syndes den ret fed. Selvom cgi fejler nogle gange 4 stjerner
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#27 DemoMan 15 år siden

#26 Tja nogen gange så det lidt mærkeligt ud. Men der var også scener hvor han var brilliant lavet, så som scenen oppe i klipperne osv.
I det mindste havde de designet ham ordentligt, så han faktisk så aggressiv og pumpet ud med 0% kropsfedt. I stedet for den store fedtklump, i Ang Lees version, som bare lignede en stor grøn budda:p
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#28 Zabriskie 15 år siden

#18

Det var sjov læsning. Sjov fordi jeg er enig med dig i klart de fleste pointer. Næsten kun med undtagelse af et punkt. Nemlig det med den prøver at tage sig selv seriøst. Det synes jeg ikke den gør. Jeg synes faktisk den har et meget stort glimt i øjet undervejs.

Og derfor fandt jeg den fantastisk underholdende, og hold kæft hvor var det nogen seje effekter.
Le temps détruit tout

Skriv ny kommentar: