Erfaringen er den største forskel fra 1996 til 2016. Vi vidste, at de ville vende tilbage. Derfor er der ikke så meget handling på landjorden, men derimod mere hård sci-fi, selv om endnu en hund skam reddes, og en søn får lov til inderligt at råbe: ’Nej, mor, neeeeeej,' da Emmerichs angreb rammer. Den er helt klart større end den første. Og næsten lige så god.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Geekalot 7 år siden

#10 399 indlæg mere du kan gå igang med :)
Gravatar

#12 Reborn Sith 7 år siden

Jeg synes denne film er god, forstår altså ikke at nogen synes den er ufattelig dårlig..
Men jeg vil da gerne høre, hvad det er som gør den den så dårlig, filmen tager jo netop meget udgangspunkt fra den første film: en del af de samme skuespillere, udviklingen af teknikker som de finder i deres rumskibe.
It's all good man. Saul Goodman
Gravatar

#13 Therewillbeblod 7 år siden

Nu har jeg set den 2 gange og min holdning er den samme.

Det er en elendig film, som aldrig skulle være lavet!!!

Den første var stilfuld, rollerne var interessante og syntes faktisk også effekterne var flottere. Det med de der aliens som skal "hjælpe" os, gir ingen mening. Det med at alt skal gentages giver heller ingen mening. Det med at det der KÆMPE skib, skrider to sekunder efter den der ENE skide dronning er død...holder ikke en meter og hvor er det dog ringe med den Dronning, som minder mig om et klon af en T-rex og den store Alien i Alien VS Predator.

Ikke en gang den hyggelige far til Jeff Goldblum tilføjer særligt meget nerve og sjæl og Bill Pullmans rolle er jo en desideret joke i denne!!

Der er INGEN spænding i denne film, den er gabende kedelig og jeg ville ønske at de havde brugt al den latterlige CGI på at lave nogle uhyggelige UFO'er - istedet for de her platte "på størelse med atlanterhavet"-kæmpe klipper. Syntes uhyggen og hele den der "fuck, vi små mennesker får røvfuld nu"-fornemmelse ID1 bygger op på hele filmen igennem. Det er der intet af her. Lidt ærgelig
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#14 Geekalot 7 år siden

#13 ville gerne kunne sige dig imod hehe
Gravatar

#15 Reborn Sith 7 år siden

#13
Du har ret i at rumskibene er alt for store. Ellers holder jeg ikke med dig.
It's all good man. Saul Goodman

Skriv ny kommentar: