Erfaringen er den største forskel fra 1996 til 2016. Vi vidste, at de ville vende tilbage. Derfor er der ikke så meget handling på landjorden, men derimod mere hård sci-fi, selv om endnu en hund skam reddes, og en søn får lov til inderligt at råbe: ’Nej, mor, neeeeeej,' da Emmerichs angreb rammer. Den er helt klart større end den første. Og næsten lige så god.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Geekalot 7 år siden

Glæder mig lige som et lille barn til at se den, rart at høre andmelder også finder den rigtig god :)
Gravatar

#2 Eraz 7 år siden

Har lige været inde og se den og jeg er positiv overrasket over filmen. God sci-fi Action fra start til slut. Jeg glæder mig til film nr. 3

Gravatar

#3 The_Corrector 7 år siden

Her er min mening:

Det var en super god film, der lever helt op til den første film fra 1996.
Filmen er imponerende flot lavet, og den drukner som frygtet IKKE i CGI.

Det er en film som har en rigtig spændene historie, action, humor og spænding til det sidste. Der er store nerver på i filmen, da menneskeheden møder endnu mere modstand, end de gjorde for 20 år siden. Alt håb synes at være tabt, og menneskeheden er dødsdømt. Men hvor der er vilje, er der også håb, og der skal rigtig meget vilje til, hvis menneskeheden skal overleve kampen fra totalt udryddelse. En kamp der umuligt kan vindes medmindre ....

Jeg tør godt lægge mig på en høj karakter til filmen.

6/6 stjerner
Gravatar

#4 Star Trek fever 7 år siden

Super film. Super effekter og en super historie.

De får svært ved ikke at komme med en 3´er efter denne
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#5 psmadsen 7 år siden

Are you f... kidding me?

Det er suverænt årets dårligste film so far. Intet fungerer i den. 0/6.

Historien... well det er jo bare en gentagelse af den første film. Men Hollywood tror åbenbart, at når rumvæsnerne, deres rumskibe og destruktionen bliver større, så bliver filmen også bedre. Sådan fungerer det altså ikke...

Karaktererne er irriterende og klichéfyldt og særligt Liam Hemsworth er helt forfærdelig i sin rolle. Filmen er sukkersød og patriotisk, som man kunne forvente. Det er lige til at brække sig over.

Der sker på intet tidspunkt noget overraskende i filmen. Den er skrevet over en skabelon, som man kan gennemskue fra start til slut. Og derfor ender den faktisk også med at blive utrolig kedelig.

Og så er der selvfølgelig alle plothullerne...

Queen aliens skjold kan modstå kernevåben, men ikke skud fra små våben...
Super avanceret alien race kommer for at hjælpe jorden med at overleve, men selvsamme race er selv blevet mere eller mindre udrette af de onde. Og jorden vinder selvfølgelig uden deres hjælp...
Og nå ja, super rumvæsnerne er fuldstændig ligegyldige for hele filmen! De påvirker ikke fimens udfald på nogen som helst måde, og filmen ville have været helt den samme selvom de ikke var med!!! Det er så meningsløst

Gravatar

#6 psmadsen 7 år siden

Nå ja. Og jeg vil lige slutte af med at sige, at jeg egentlig synes originalen er en glimrende 90'er-film. Men den charme og humor, der fungerede i den fungerer slet ikke her!!!
Gravatar

#7 Therewillbeblod 7 år siden

Årets skuffelse!

Jeg havde ikke forventet at den var lige så god som 1'eren (mindre kan også gøre det) men at den var SÅ ringe!! Føj!

Det jeg syntes var værst, var de konstante gentagelser. At sende et kærligt "blink" til 1'eren ville selvfølgelig være på sin plads og cool nok. Men altså at der er SÅ mange ting, der er direkte det samme (Ja ja, i denne er det præsidenten, som ofre sig, ikke den stive Quaid) er for ringe og dovent!

Total charmeforladt film!
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#8 Therewillbeblod 7 år siden

psmadsen (5) skrev:
Are you f... kidding me?

Det er suverænt årets dårligste film so far. Intet fungerer i den. 0/6.

Historien... well det er jo bare en gentagelse af den første film. Men Hollywood tror åbenbart, at når rumvæsnerne, deres rumskibe og destruktionen bliver større, så bliver filmen også bedre. Sådan fungerer det altså ikke...

Karaktererne er irriterende og klichéfyldt og særligt Liam Hemsworth er helt forfærdelig i sin rolle. Filmen er sukkersød og patriotisk, som man kunne forvente. Det er lige til at brække sig over.

Der sker på intet tidspunkt noget overraskende i filmen. Den er skrevet over en skabelon, som man kan gennemskue fra start til slut. Og derfor ender den faktisk også med at blive utrolig kedelig.

Og så er der selvfølgelig alle plothullerne...

Queen aliens skjold kan modstå kernevåben, men ikke skud fra små våben...
Super avanceret alien race kommer for at hjælpe jorden med at overleve, men selvsamme race er selv blevet mere eller mindre udrette af de onde. Og jorden vinder selvfølgelig uden deres hjælp...
Og nå ja, super rumvæsnerne er fuldstændig ligegyldige for hele filmen! De påvirker ikke fimens udfald på nogen som helst måde, og filmen ville have været helt den samme selvom de ikke var med!!! Det er så meningsløst


Jeg er enig med alt du skriver!!
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#9 Geekalot 7 år siden

Fandt 2 billeter jeg åbenbart havde vundet til filmen i postkassen igår :( Var ellers en af de film jeg havde set frem til at skulle se :)
Gravatar

#10 Elvira39 7 år siden

Geekalot (1) skrev:
rart at høre andmelder
Rap rap hedder andmelderen mon Donald.

Skriv ny kommentar: