Selv godt 30 år efter biografpremieren er “Jagten på den forsvundne skat” stadigvæk kongen af eventyrgenren. Ingen af de tre efterfølgere matcher etteren, men “Indiana Jones og det sidste korstog” kommer tæt på, og hver eneste fortsættelse har sine øjeblikke. Det er en anelse skuffende, at der ikke er blevet produceret særlig meget nyt ekstramateriale til denne BD-udgivelse (og at der mangler ting fra de gamle dvd-udgivelser af filmene), men det medfølgende ekstramateriale er trods alt glimrende, og det er en udsøgt fornøjelse at se og høre filmene i HD. Uanset hvor mange gange, du tidligere har investeret i disse film på VHS og dvd, bliver du nødt til også at eje denne boks. En af årets mest uundværlige udgivelser.
Se også: Filmz TV: “Indiana Jones”-interview med John Rhys-Davies
#21 JannikAnd 12 år siden
#22 Richard Burton 12 år siden
Jeg er lidt bange for ovenstående sætning i fed, Hvis modern specifications også er den måde, man mixer bassen på i musik i dag, så vil jeg sige op i røven med modern specifications, for det forringer det totale lydbillede. Jeg var nødt til at sætte min sub betragteligt ned for at holde start scenen ud. Til gengæld lød filmen så også godt. Men det er noget af en forandring og undrer mig over, at masser med nye effekt film, ikke er ligeså "rumlende" i det nedre spektrum.
#23 Patriarch 12 år siden
#24 Hr. Jensen 12 år siden
#25 The Insider 12 år siden
#26 Mark M 12 år siden
spændende, har ikke selv set det dog men nogle er ret sure over det på blu-ray.com :p