Selv godt 30 år efter biografpremieren er “Jagten på den forsvundne skat” stadigvæk kongen af eventyrgenren. Ingen af de tre efterfølgere matcher etteren, men “Indiana Jones og det sidste korstog” kommer tæt på, og hver eneste fortsættelse har sine øjeblikke. Det er en anelse skuffende, at der ikke er blevet produceret særlig meget nyt ekstramateriale til denne BD-udgivelse (og at der mangler ting fra de gamle dvd-udgivelser af filmene), men det medfølgende ekstramateriale er trods alt glimrende, og det er en udsøgt fornøjelse at se og høre filmene i HD. Uanset hvor mange gange, du tidligere har investeret i disse film på VHS og dvd, bliver du nødt til også at eje denne boks. En af årets mest uundværlige udgivelser.
Se også: Filmz TV: “Indiana Jones”-interview med John Rhys-Davies
#1 Ericmase 12 år siden
#2 elwood 12 år siden
Og meget kan man sige om den sidste film i rækken, men for satan den har en genial åbning.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 wiseguy 12 år siden
Så jeg forsøger at holde krudtet tørt!
#4 Ispep 12 år siden
#5 Slettet Bruger [2822653551] 12 år siden
Elgiganten har fx. The Fast and The Furious-filmene, alle fem, til 199 kr. på BD, så er der nok en god chance for, at Indy-bokaen også kommer derned efter kort tid.
#6 filmkorn.dk 12 år siden
Venter til den udkommer i enkeltudgave. Har ikke brug for de tre andre film.
#7 Outbound Sith 12 år siden
http://vimeo.com/36011979
Fox Mulder
#8 Lord Beef Jerky 12 år siden
#9 Hr. Nielsen 12 år siden
#10 BN 12 år siden
Hvis jeg kun måtte beholde én film, ville jeg nok vælge 1'eren, men nu er sådan et valg heldigvis ikke nødvendigt.
Efterhånden tror jeg nok, at jeg synes, at 2'eren og 3'eren er lige gode.
Filmene er en smule forskellige, men det er deres kvalitet ikke.