Det er kun børnene, der kan se Pennywise. Måske er det også derfor, at jeg er så skuffet. Mit syv-årige jeg ville måske kunne se noget i den her nye klovn. Men det gør mit voksne jeg ikke. Måske det bliver bedre med den kommende “It 2”, hvor børnene vokser. Måske kan jeg da se noget i den nye Pennywise? Men lige nu savner jeg Tim Currys klovn.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Trew 6 år siden

Stor skuffelse. Synes ikke Pennywise var uhyggelig på nogen måder. Måske jeg bare, som så mange andre, var nemmere at skræmme, da man så den oprindelige IT i barndommen.

Personligt synes jeg sekvenserne med Pennywise var for hurtige. Der blev sjældent opbygget en stemning, hvor man viste noget ville ske, men ikke hvad.
Gravatar

#12 Hr. Jensen 6 år siden

#11 Helt enig. Skarsgård gjorde det vel ok, men han havde for lidt at arbejde med? Langt over halvdelen af tiden vi så ham, var det CGI - ret dårlig CGI endda. Jeg kunne godt lide åbningscenen, men den blev ødelagt til sidst af ringe CGI, og så var det egentlig ned af bakke derfra.

På trods af den lange spilletid, virkede filmen "rushed", og for mange underudviklede karakterer. Måske IT bare ikke passer til spillefilmslængde? Alternativt en serie i flere afsnit, i stedet for 2 lange, rushed spillefilm.
Gravatar

#13 Geekalod 6 år siden

123

Skriv ny kommentar: