Det er forståeligt, at mange mennesker har svært ved at tolerere en film som “Jackass: Number Two”. Filmen er på mange måder umoralsk, forkastelig og afskyelig, men hold da fest, hvor er den også bare morsom. Nogle af de utallige sketches er en anelse for vulgære og frastødende til virkelig at fremprovokere latterbrøl, men størstedelen af indslagene er aldeles morsomme, og enkelte kan endda klassificeres som værende geniale. AV-præsentationen er hæderlig, og dvd’ens hysterisk morsomme kommentarspor, mange ekstra scener og andet ekstramateriale skal nok fryde fans.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-sacraments 17 år siden

#7 det hele er planlagt
Gravatar

#12 myggen 17 år siden

Ligesom de fleste andre, er jeg enig i anmeldelsen (og karakteren). Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst så en film hvor jeg tudede af grin, men scenen hvor

en af dem skal skydes udover en rampe i en indkøbsvogn, men hvor porten bliver lukket lige inden han bliver 'skudt af'.

Jeg ved ikke helt hvorfor jeg lige synes det var så sjovt, men jeg rågrinede (og tudede).
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#13 filmz-sacraments 17 år siden

Det er Ryan Dunn der er i indkøbs vognen, og det er Bam der lukker porten... jeg tror det er en af de få ting som ikke lige var aftalt ;)
Gravatar

#14 myggen 17 år siden

Måske derfor jeg var helt færdig af grin... :o)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#15 filmz-SumiChild 16 år siden

Jeg synes den er mega fed, men det er nok også fordi jeg i forvejen er vild med Jackass generelt :b
Jeg har ikke set etteren, men det kunne være, jeg skulle finde tid til det? :b
Lying is the most fun a girl can have without takin' her clothes off!
Gravatar

#16 filmz-Darkxs 16 år siden

Jeg syntes de er for herlige, men er lidt enig med icetea på det punkt hvor steev-O kråger sig selv og der hvor han får en igle i øjet...
Ellers er den bedre eller i hvertfald lige så sjov som 1'eren.
Gravatar

#17 filmz-Liou 16 år siden

Om man kan lide Jackass filmen afhænger af om man kan lide tv showet... hvis du kan vil du sikkert elske Jackass the Movie men er det ikke her din smag ligger vil du ligesom mig synes den er plat og tåbelig. 2 ud af 6.
Gravatar

#18 filmz-jackassfreaken 16 år siden

jeg elsker jackass og 2eren er helt klart den bedste der er lavet....
de går i gang med indspilningerne til 3eren i år....
glæder mig til at se resultatet...
men er bange for at der er en af dem der dør der i....
Bam har i hvertfald sagt i et interview at han er sikker på at hvis at der kommer en 3er er der en der dør der i...
det håber jeg sgu ikk:(
giver den fuldt ud stjerner....
Gravatar

#19 filmz-Darkxs 16 år siden

Det du siger med der er en der dør betyder nok han mener det bliver vildt. (ikke nødvændigvis så voldsomt) Bortset fra det så mener jeg Bam siger "Lad der ikke komme en jackass 3!" fordi Bam var helt vildt træt af jackass til sidst i film optagelserne. Eller tager jeg helt fejl?

Skriv ny kommentar: