“Jeg erklærer jer nu for Chuck og Larry” formår aldrig at påvirke lattermusklerne i en sådan grad, som en komedie bør gøre. Udover et par sjove episoder byder filmen ikke på andet end diverse henvisninger til sex, samt de sædvanlige forviklinger en komedie gerne byder på. Dertil lægges en hullet og mangelfuld handling, der har lige så lidt indhold, som der er følelser i et proformaægteskab.
#11 filmz-vassago 17 år siden
Jeg synes dog heller ikke at film er specielt vellykket som helhed, der er kun få scener der formår at hæve sig, og gøre filmen bare lidt sjov. En af dem er scenen med præsten - jeg havde aldrig troet at jeg skulle grine så meget af Rob Schneider.
#12 davenport 17 år siden
Selv jeg har en kæreste, så kom ikke at sige at det ikke er fedt at score i Dansk Blindesamfund.
Min tideligere kæreste var en besøgsven, jeg fik gennem ældresagen.
Jo, det kan nemlig lade sig gøre!
;D
#13 filmz-humon 17 år siden
Bare fordi det er en film, betyder det ikke at jeg behøver at sluge alt hvad den byder mig råt. Havde filmen foregået i et "Dude, here's my car?" agtigt univers havde jeg ikke haft noget problem med det. Men universet i "Chuck and Larry" er simpelthen ikke absurd nok til at jeg bare kan acceptere alt hvad den kaster efter mig.
#14 filmz-vassago 17 år siden
Det er jo ikke anderledes end alle andre komedier - hvis du nævner 10 andre komedier, så er jeg ret sikker på at jeg kan finde en del ting i hver af dem, som på ingen måde er plausibelt.
#15 Skobbolop 17 år siden
SURPRISE!
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#16 filmz-vassago 17 år siden
#17 Patriarch 17 år siden
Du kan vel også lave lidt magmisbrug gennem dit arbejde? Gætter på der kommer en del piger der godt kunne bruge en ekstra skilling :D
#18 davenport 17 år siden
#19 Patriarch 17 år siden
#20 filmz-vassago 17 år siden