“Jeg erklærer jer nu for Chuck og Larry” formår aldrig at påvirke lattermusklerne i en sådan grad, som en komedie bør gøre. Udover et par sjove episoder byder filmen ikke på andet end diverse henvisninger til sex, samt de sædvanlige forviklinger en komedie gerne byder på. Dertil lægges en hullet og mangelfuld handling, der har lige så lidt indhold, som der er følelser i et proformaægteskab.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-vassago 16 år siden

#10: Det er en fiiiiiilm. Alt kan lade sig gøre i film. Bare fordi at han ligner en normal gut, kan man i film sagtens score de pæne damer :) Det går også af og til i virkeligheden, i Japan løber sumobryderne med modellerne... Den slags er jo set i en million andre film.

Jeg synes dog heller ikke at film er specielt vellykket som helhed, der er kun få scener der formår at hæve sig, og gøre filmen bare lidt sjov. En af dem er scenen med præsten - jeg havde aldrig troet at jeg skulle grine så meget af Rob Schneider.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 davenport 16 år siden

i Japan løber sumobryderne med modellerne..


Selv jeg har en kæreste, så kom ikke at sige at det ikke er fedt at score i Dansk Blindesamfund.
Min tideligere kæreste var en besøgsven, jeg fik gennem ældresagen.
Jo, det kan nemlig lade sig gøre!

;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 filmz-humon 16 år siden

#11 Jeg siger ikke at grimme/almindelige mennesker ikke kan score. Min pointe er at hvis en almindelig fyr ikke har udseendet til at spille Don Juan, har han som regel personligheden. Chuck har ingen af delene. Som sagt er han en almindelig fyr at se på, og samtidig er han enormt ubehøvlet (også over for Larry).

Bare fordi det er en film, betyder det ikke at jeg behøver at sluge alt hvad den byder mig råt. Havde filmen foregået i et "Dude, here's my car?" agtigt univers havde jeg ikke haft noget problem med det. Men universet i "Chuck and Larry" er simpelthen ikke absurd nok til at jeg bare kan acceptere alt hvad den kaster efter mig.
"You don't stop being afraid of spiders just because the world's blown up" - Simon Pegg
Gravatar

#14 filmz-vassago 16 år siden

#13: Det kan være at det er totalt hjernedøde bimbos, det kan også være at han har en günther på 50cm... Der er jo ingen karakteropbygning, og vi får på intet tidspunkt serveret livshistorie eller lign, så man har som seer ingen forudsætninger for at kunne vurdere hvorfor de er vilde med ham.

Det er jo ikke anderledes end alle andre komedier - hvis du nævner 10 andre komedier, så er jeg ret sikker på at jeg kan finde en del ting i hver af dem, som på ingen måde er plausibelt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#15 Skobbolop 16 år siden

endnu en dårlig film med Adam Sandler...

SURPRISE!
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#16 filmz-vassago 16 år siden

Går udfra at du ikke har set "Reign Over Me" eller "Punch-Drunk Love". Men kan kun være enig i at komedierne er en blandet landhandel, nogle er ganske underholdende, mens andre er ret tynde.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#17 Patriarch 16 år siden

Selv jeg har en kæreste, så kom ikke at sige at det ikke er fedt at score i Dansk Blindesamfund.
Min tideligere kæreste var en besøgsven, jeg fik gennem ældresagen.
Jo, det kan nemlig lade sig gøre!

;D


Du kan vel også lave lidt magmisbrug gennem dit arbejde? Gætter på der kommer en del piger der godt kunne bruge en ekstra skilling :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#18 davenport 16 år siden

Jeg er jo blevet arbejdsløs, så den mulighed har jeg ikke mere.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19 Patriarch 16 år siden

Hmmm... dine metoder blev opdaget?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#20 filmz-vassago 16 år siden

#18: Så er der mere tid til film og hygge foran pejsen :) Har du noget andet i kikkerten?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: