“Jeg erklærer jer nu for Chuck og Larry” formår aldrig at påvirke lattermusklerne i en sådan grad, som en komedie bør gøre. Udover et par sjove episoder byder filmen ikke på andet end diverse henvisninger til sex, samt de sædvanlige forviklinger en komedie gerne byder på. Dertil lægges en hullet og mangelfuld handling, der har lige så lidt indhold, som der er følelser i et proformaægteskab.
#1 filmz-OlesSlaver 17 år siden
#2 Zabriskie 17 år siden
Hold da helt kæft professor, du må ha' set mange gode komedier...
#3 filmz-OlesSlaver 17 år siden
#4 chuck 17 år siden
#5 Lawman. 17 år siden
#6 filmz-humon 17 år siden
Den prøver at fortælle os at det er ”okay to be gay”, og at intimitet mellem heteroseksuelle venner ikke er noget at være bange for, men det budskab bliver fuldstændig smadret i retssal scenen, hvor Chuck og Larry ser ud som om de er blevet bedt om at æde en hundelort.
Så når både humoren, logikken og formålet med filmen ikke fungere, hvad er der så tilbage?
#7 chuck 17 år siden
#8 filmz-humon 17 år siden
#9 filmz-Prodigy 17 år siden
Biel, er dejlig :D
6 # Du kan da ikk sige, at Sandler ikk ser godt ud?
det er din smag, og ikk andres..
Men hvad har hans udseende også og gøre med filmen?
Jeg synes personligt selv, at han er skide sjov..
#10 filmz-humon 17 år siden
Om en skuespiller er sjov eller ej, har intet at gøre med om han fungere som Don Juan. Jeg er eksempelvis stor fan af Simon Pegg (fyren fra ”Shaun of the Dead” og ”Hot Fuzz”) som jeg syntes er enormt morsom og sød, men uanset hvor meget jeg personligt kan lide ham, ville ingen kunne bilde mig ind at hans rolle kunne lokke seks piger til at havde et orgie med ham.
Som eksempel er Will Smith heller ikke min type, men jeg tror alligevel på at hans karakter i "Hitch" kan lægge damerne ned på stribe, fordi vi får en forklaring på hvordan han gør, og fordi hans karakter er sympatisk. Selv Will Ferrell, som jo absolut ikke er køn, virkede troværdig som damernes ven i ”Blades of Glory” fordi han ikke kunne få fat på hvem som helst.