“Jeg erklærer jer nu for Chuck og Larry” er en forunderlig hyklerisk komedie, som skiftevis hylder og driver gæk med homoseksuelle, men som i sidste ende hverken virker særlig nedladende, respektfuld eller morsom. Transferet er glimrende, lydsporet overgår alle forventninger, men kvantiteten af ekstramaterialet er større end kvaliteten. Det vil være oplagt for fans at købe komedien på HD-DVD, men hvis filmen ikke umiddelbart pirrer ens nysgerrighed, kan man med god samvittighed ransage ens filmbutik for en anden komedie.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-fidomuh 16 år siden

Bonuspoints for Jessica Biel i undertoej!
Bonuspoints for at Sandler gramser paa hendes patter! :P

( Men ellers er jeg helt enig med anmelderen ;) )
Did you see a sign on the front lawn saying: "Dead Nigger Storage" ?!
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Skal der virkelig ikke mere til at tænde dig :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 filmz-gelardi8 16 år siden

jeg synes at den var en rigtig sjov film..
Gelardi
Gravatar

#4 filmz-Liou 16 år siden

Synd og skam. den lød ellers sjov
Gravatar

#5 Riqon 16 år siden

Rigtig god anmeldelse. Det skal tilføjes, at den i sin langtrukne finale får undersøgt debattens meget forskellige aspekter og vinkler - desværre på bekostning af humoren, og stadig uden helt at vælge side, men det er måske også netop pointen? Selv om den derved virker decideret berøringsangst og intetsigende.

Jeg skal dog indrømme, at jeg grinede ret så meget af sønnen, der hellere ville gå til step-dans end fodbold (og de øvrige vitser med ham). :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6 dallehc 16 år siden

Jeg tror det har en del at gøre med smag og behag, anmelderen synes åbentbart ikke så godt om sandler, men jeg synes nu han laver sjove film.
Gravatar

#7 filmz-Liou 16 år siden

#6

jeg kan faktisk godt lide sandler men ligesom alle andre er alle hans film jo ikke gode.

Skriv ny kommentar: