Jeg overlevede legen. Jeg sad igennem halvanden time med “Jigsaw”. Igen. Men denne gang vinder han ikke. Jeg bliver ikke en af hans nye disciple, der vil prædike hans ord eller film. Tværtimod. Blev mit ben lænket fast til biografsædet for at sidde igennem legen igen, så havde jeg savet det af. Game over.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Silver666 6 år siden

Endnu engang har i været uprofessionelle i sender en der hader Saw filmene ind og se den nye.
Glæder mig til at se den.
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

#1 Vi har sendt vores gyser-ekspert, der i år også har anmeldt:

Suspiria og Happy Death Day og It og Annabelle 2: Skabelsen og It Comes at Night og The VVitch og Get Out og Life og The Wailing og Rings.
Gravatar

#3 Silver666 6 år siden

Gyser ekspert? lol
.Det giver ingen mening at sende en andmelder afsted som hader tortur vold som Saw jo er.
Gravatar

#4 Sjølle 6 år siden

#3 Nu er Filmz jo langt fra de eneste, der anmelder den her som det argeste lort i serien... så måske kan de godt have ret, selvom det ikke passer dig så godt?
Gravatar

#5 Silver666 6 år siden

Sjølle (4) skrev:
#3 Nu er Filmz jo langt fra de eneste, der anmelder den her som det argeste lort i serien... så måske kan de godt have ret, selvom det ikke passer dig så godt?
Prøv og læs anmeldelsen den kunne ligeså godt være lavet af Thomas Treo og det er ikke et kompliment.
Anmelderen hader filmen før han har set den
og nævner stortset den eneste han kunne lide var den første saw film ud af de tidligere 7.
Os brugere har før været efter jer anmeldere på filmz over jeres valg af hvem skal anmelde hvad. Endnu engang har i lavet en anmeldelse som virker fuldstændig utroværdig og er værdigløs.
Gravatar

#6 Mejse 6 år siden

#5 tja den er vel ikke mere værdigløs, end alle andre anmeldelse.....om man er forudindtaget eller ej er det jo stadig bare personens mening
Gravatar

#7 Quadlegg 6 år siden

lyder godt nok som en lorte film. Lige som resten af serien....
Gravatar

#8 Justin 6 år siden

Nu er det jo begrænset hvor mange gange man kan lave en film om en person der tvinger andre til af save deres ben af, er det ben ikke ved af være afgnasket ?

Skriv ny kommentar: