Alligevel formår filmen og Atkinson lejlighedsvis at ryste et par grin ud af tilskueren, men ellers så er vitserne mere af den slags, man kortvarigt trækker på smilebåndet over, og mange falder simpelthen fuldstændigt til jorden. Først og fremmest er der en følelse af rutine over filmen, som endda genbruger gamle Mr. Bean-vitser, men uden at kunne genskabe magien om igen. Johnny English kom ganske vist tilbage fra pension, men det virker nu alligevel mest af alt, som om han ikke rigtig gider mere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Nicki52 12 år siden

Den er så dårlig. Altså den var ikke engang sjov. Og jeg betalte penge for at se filmen. Følte slet ikke den var spændende. Da jeg fandt ud hvem skurken var, og det var virkelig en kliche så slet ikke overraskende for personen var mit første gæt (og jeg gættede kun én gang), og så gik jeg. Fik migræne. Den ender sikkert med
han fanger skurken og indleder en affære med Rosamund Pike.
Det var som Benway siger, at Johnny English ikke gider mere. Man kan tydeligt se Rowan Atkinson gør det for pengene, for han har også sagt han er træt af komiske roller (noget i den stil).
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 Batsy 12 år siden

Johnny english

Jeg synes den var god gang sjov og underholdne action komedie, Rowan er underholdne, Rosemund Pike er sexet og Dominic West er chamerende og sej som altid,

Jeg grinte og smilte mange gange i den her film, og den en skam Søren aka Benway rakkede den ned som han gjorde, Jeg respektere dog benways andmeldse og læste hele andmeldsen igenmen men jeg fandt mig dog uenig i mange af tingene dog brugte de EN joke fra Mr Bean af, Vis der var flere har jeg ikke bemærket dem, jovist den ikke så sjov som serien Mr Bean og Black Adder men den formår dog at være mere underholdne en alle andre komdier hollywood spytter ud og den er meget bedre en etteren både i dialog, plot og også humoren og actionen er meget bedre,

Jeg anbefaler den vis man vil se en film og klukke lidt, den er hvertfald meget bedre end Julefrokosten, Blå mænd og Alle for en bare for at nævne noget af det danske bæ komedier vi spytter ud nu til davs, Om jeg har dårlig humor er vel en ide men jeg fandt den underholdne og grinte mange gange

7/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#13 Ericmase 12 år siden

Elskede scenen hvor English skulle jage den der kineser på tagene. Jeg fik et sygt grineflip! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14 Nicki52 12 år siden

#13
Hvordan?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#15 Batsy 12 år siden

Nicki52 (14) skrev:
#13
Hvordan?


Han fandt det som bare enkelt morsomt
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#16 Ericmase 12 år siden

Nicki52 (14) skrev:
#13
Hvordan?


At kineseren gjorde det meste af det forkert mens English gjorde det epic.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#17 Nicki52 12 år siden

#16
Synes det var kedeligt og forudsigeligt at gøre sådan.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#18 Batsy 12 år siden

Nicki52 (17) skrev:
#16
Synes det var kedeligt og forudsigeligt at gøre sådan.


Synes det var underholdne, men det jo bare smag af hvad man synes er sjovt nogle gange.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19 BN 12 år siden

Fra dengang Rowan Atkinson var en af kongerne indenfor britisk komik:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 Batsy 12 år siden

[quote=BN (19)]Fra dengang Rowan Atkinson var en af kongerne indenfor britisk komik:



BRILLIANT
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: