Alligevel formår filmen og Atkinson lejlighedsvis at ryste et par grin ud af tilskueren, men ellers så er vitserne mere af den slags, man kortvarigt trækker på smilebåndet over, og mange falder simpelthen fuldstændigt til jorden. Først og fremmest er der en følelse af rutine over filmen, som endda genbruger gamle Mr. Bean-vitser, men uden at kunne genskabe magien om igen. Johnny English kom ganske vist tilbage fra pension, men det virker nu alligevel mest af alt, som om han ikke rigtig gider mere.
#11 Nicki52 13 år siden
#12 Batsy 13 år siden
Jeg synes den var god gang sjov og underholdne action komedie, Rowan er underholdne, Rosemund Pike er sexet og Dominic West er chamerende og sej som altid,
Jeg grinte og smilte mange gange i den her film, og den en skam Søren aka Benway rakkede den ned som han gjorde, Jeg respektere dog benways andmeldse og læste hele andmeldsen igenmen men jeg fandt mig dog uenig i mange af tingene dog brugte de EN joke fra Mr Bean af, Vis der var flere har jeg ikke bemærket dem, jovist den ikke så sjov som serien Mr Bean og Black Adder men den formår dog at være mere underholdne en alle andre komdier hollywood spytter ud og den er meget bedre en etteren både i dialog, plot og også humoren og actionen er meget bedre,
Jeg anbefaler den vis man vil se en film og klukke lidt, den er hvertfald meget bedre end Julefrokosten, Blå mænd og Alle for en bare for at nævne noget af det danske bæ komedier vi spytter ud nu til davs, Om jeg har dårlig humor er vel en ide men jeg fandt den underholdne og grinte mange gange
7/10
#13 Ericmase 13 år siden
#14 Nicki52 13 år siden
Hvordan?
#15 Batsy 13 år siden
Han fandt det som bare enkelt morsomt
#16 Ericmase 13 år siden
At kineseren gjorde det meste af det forkert mens English gjorde det epic.
#17 Nicki52 13 år siden
Synes det var kedeligt og forudsigeligt at gøre sådan.
#18 Batsy 13 år siden
Synes det var underholdne, men det jo bare smag af hvad man synes er sjovt nogle gange.
#19 BN 13 år siden
#20 Batsy 13 år siden
BRILLIANT