Alligevel formår filmen og Atkinson lejlighedsvis at ryste et par grin ud af tilskueren, men ellers så er vitserne mere af den slags, man kortvarigt trækker på smilebåndet over, og mange falder simpelthen fuldstændigt til jorden. Først og fremmest er der en følelse af rutine over filmen, som endda genbruger gamle Mr. Bean-vitser, men uden at kunne genskabe magien om igen. Johnny English kom ganske vist tilbage fra pension, men det virker nu alligevel mest af alt, som om han ikke rigtig gider mere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lars.dk 12 år siden

Rowan Atkinson er lige som ham den fede dansker......Dirch sPasser.

ingen af dem er sjove.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#2 Ericmase 12 år siden

YES!!! Den fik en stjerne mere end Abduction! MUHAHA!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 Hr. Nielsen 12 år siden

Skal da love for at du får alle de 'spændende' opgaver Søren:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#4 Takeshi_K 12 år siden

Nød den originale film selvom min smag dengang nok ikke var særlig kræsen. Hvis den her er bedre, så skal jeg nok blive underholdt.
"But it's not who you are underneath, it's what you *do* that defines you." (Rachel Dawes from Batman Begins)
Gravatar

#5 Broomie 12 år siden

Så Johnny English for et par måneder siden, jeg var ikke imponeret! Springer derfor 2'eren over.
Gravatar

#6 MOVIE1000 12 år siden

Jeg må så være en af de få der holder af Johnny English, men jeg vil alligvel undgå denne her i et stykke tid, da jeg udfra traileren ikke synes om det jeg så.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 Ericmase 12 år siden

MOVIE1000 (6) skrev:
Jeg må så være en af de få der holder af Johnny English, men jeg vil alligvel undgå denne her i et stykke tid, da jeg udfra traileren ikke synes om det jeg så.


Se den! Så den til forpremiere og fik en syg omgang grineflip :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8 The Flash 12 år siden

Sikken dårlig film.

At lave en reboot-fortsættelse med en træt og gammel Johnny English, forældede vittigheder, og uden den rygtede Pierce Brosnan som Agent 1, til en efterhånden 10 år gammel film var et tåbeligt skridt, for en film som jeg rent faktisk fandt ret morsom og undervurderet.

De skulle have lavet en tv serie smeltet sammen med Den Sorte Snog for 3-5 år siden, der ville have været så meget bedre end Austin Powers.

2/6
Gravatar

#9 Batsy 12 år siden

Jeg skal se den netop pga jeg er stor fan af Rowan Aktinson og kunne godt lide Johnny English og vil sikkert kunne lide den her.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#10 Nukleon 12 år siden

Den første var jammerlig. Hvad sker der lige for alle de film der lige pludselig skal have en direkte fortsættelse 10 år efter premieren?

Skriv ny kommentar: