Det britiske band McFly må have en god manager; det er nemlig det band, Jake opdager og arbejder for, og de fire unge herrer, der udgør bandet, spiller såmænd selv med i filmen. McFly har fået uforholdsmæssig meget plads i filmen, og af og til er man lidt i tvivl, om man er med bag kameraet til optagelsen af en musikvideo. Hvis jeg sad og zappede mellem MTV og en soap-opera på fjernsynet en lørdag aften, ville jeg uden tvivl nå op på både kulturelt- og underholdningsmæssigt niveau med “Just My Luck”.

Skal man absolut se en lettere luftig teenagekomedie, så findes der så sandelig meget bedre derude, og dem behøver man ikke engang være heldig for at finde.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Guts 18 år siden

WHAAAAT!!!!???
1 Stjerne til en film med 'superstjernen' Lindsay Lohan!!???

Uforståeligt???!! Eller!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2 duuk74 18 år siden

Herligt at se en film få 1 stjerne. Sker alt for sjældent herinde. Det var nu heller ikke en film jeg skulle ha set før jeg læste anmeldelsen.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#3 Riqon 18 år siden

Surprise surprise, årets længe ventede storfilm fik en dårlig modtagelse ... I blame the critic :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4 filmz-barnebarn 18 år siden

Dvs. at filmen i virkeligheden fik 0 stjerner???

For alle film med Lindsay Lohan i er garanteret 1 stjerne ;)
<hr>
Must see films: Mulholland Drive - The Matrix - Kill Bill Vol.1 - The Lord of the Rings: The Fellowship - Scarface - Memento
Gravatar

#5 Smurf 18 år siden

Muhahah.... kan ikke fordrage hende (Lohan)
We can't stop here! This is bat country!
- Fear and Loathing in Las Vegas
Gravatar

#6 filmz-SaRaMuZz 17 år siden

den er kun god fordi mcfly er i !!

Skriv ny kommentar: