“Kiss Kiss, Bang Bang” er et velkomment comeback fra verdens engang bedst betalte manuskriptforfatter, Shane Black – her for første gang også placeret i instruktørstolen. Der er tale om en film, der fungerer på næsten alle niveauer og krydser flere forskellige genrer. Film noir tilsat komedie, romantik og action er lig med en af sidste års bedste, og desværre også mest ignorerede, filmoplevelser. Filmen ser simpelthen fantastisk ud på dvd og lyder næsten lige så godt. Ekstramaterialet er godt, men dvd’ens hovedattraktion er klart selve filmen – og filmen er god nok til at sikre sig en meget varm anbefaling.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 thomas040 17 år siden

forøvrigt super fed anmeldelse.... lige i øjet!
Failure is a zero out.
Gravatar

#12 filmz-d4||3 17 år siden

Total grinern film. Ved ik hvordan man laver de der "spoilers" der. Så vil ik afsløre noget, ellers ku jeg godt lige hive et par gode scener frem :P
Gravatar

#13 DarkLight 17 år siden

Det er også svært. Det står endda under "Gem" knappen.. Uhhhhhh
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 filmz-wetfox 17 år siden

#12

Hjælp til tags
fed tekst
kursiv tekst
quote af tekst

spoiler tekst

link til Filmz
Gravatar

#15 DarkLight 17 år siden

#14, det er ikke en hjælp. Det er en demo :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16 Norton 17 år siden

se nederst på siden efter tags!
Gravatar

#17 wiseguy 17 år siden

Et lille teknisk spørgsmål til The Insider eller admin's generelt:
Når du/I vuderer billedesiden og feks kommer med flg. bedømmelse:
på dvd'en kommer filmens mageløse billedside virkelig til sin ret. Der er ingen komprimeringsfejl, ingen digital støj, ingen edge-enhancement. Billedet er knivskarpt og både kontrasten og farverne er 100% solide.

Hvilke værktøjer benytter du/I jer så af? Jeg spørger af ydmyg nysgerrighed, så jeg evt. selv kunne blive bedre til at vudere/anmelde...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#18 The Insider 17 år siden

Hej wiseguy. Under normale omstændigheder bruger (i hvert fald jeg) mit Panasonic WS-fjernsyn (jeg mener at det er standard praksis for alle dvd-anmeldere simpelthen at benytte sig af deres eget fremvisningsudstyr), for i høj grad at få en indikation af, hvordan det vitterligt ser ud og vil fremstå på TV, og derudover evt. også på et SONY DVD-ROM drev, eftersom et DVD-ROM drev og computerskærmns højere opløsning af og til har det med at opsnappe ting (i hvert fald en lille snert tydeligere), som TV'et ikke gør - og endda også vice versa.
War. War never changes.
Gravatar

#19 SteeN! 17 år siden

Sjov, underholdene og god historie.. Fredags hygge.. 4 Stjerner!!
"Ja ja - du flyver og hvad så?"
Gravatar

#20 mini_jette 17 år siden

kanon underholdning... Fik omsider taget mig sammen til at se den fredag aften... *hvorfor var det nu lige jeg ventede så længe med at se den??*
5/6 fra moi...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.

Skriv ny kommentar: