“Kiss Kiss, Bang Bang” er et velkomment comeback fra verdens engang bedst betalte manuskriptforfatter, Shane Black – her for første gang også placeret i instruktørstolen. Der er tale om en film, der fungerer på næsten alle niveauer og krydser flere forskellige genrer. Film noir tilsat komedie, romantik og action er lig med en af sidste års bedste, og desværre også mest ignorerede, filmoplevelser. Filmen ser simpelthen fantastisk ud på dvd og lyder næsten lige så godt. Ekstramaterialet er godt, men dvd’ens hovedattraktion er klart selve filmen – og filmen er god nok til at sikre sig en meget varm anbefaling.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-michaell 17 år siden

Jeg tror jeg har fået set Kiss Kiss Bang Bang seks gange nu og den bliver aldrig kedelig. En af de sjoveste og cool film i lang tid. Val Kilmer og Robert Downey Jr. er perfekte sammen og man kan intet andet end at holde af dem...

5½/6
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#2 filmz-Bruce 17 år siden

Meningsløs, underlødig, primitiv og skandaløst kopierende! Et håbløst miks, som resulterer i absolut og aldeles skøn underholdning!

8/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 MakeItMonkey 17 år siden

Blev da godt nok overrasket over denne film!
Den var sq god nok =)
7½ /10
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Må nok indrømme at den hører hjemme i min guilty pleasure samling. Så den på CIFF og nyder den når jeg skal slappe af med et godt grin krydderet med go' action.

8/10 også herfra :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#5 Outbound Sith 17 år siden

#4 "Guilty pleasure"??? Hvorfor dog det??? Det er jo hverken en chick-flick eller en tilsyneladende hjernedød actionfilm. Det her er da tværtimod en "shout-it-from-the-rooftops" god film!

[dyb kvindestemme med amerikansk accent]
Du får 5 af mig!
[/dyb kvindestemme med amerikansk accent]
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#6 gladiator 17 år siden

Denne film gik fuldstændig over mine forventninger!!!!

Den er virkelig hylende morsom, og sindsygt godt spillet. RDjr og VK er sindsygt godt castet til filmen! VK som den bøssede betjent er alt for fedt!!!

Og RDhr viser bare endnu engang han er en af de bedste skuespillere i hollywood. lad os håbe han kan holde sig på stien denne gang og gi os nogen flere fede film oplevelser!!
Gravatar

#7 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 5 Jeg skulle bare se, hvor mange der reagerede på det ;)

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#8 filmz-michaell 17 år siden

#7 I'll cancel the hit... ;)
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#9 duuk74 17 år siden

Herlig forfriskende stil den kører. Skulle lige vænne mig til det høje tempo (replik mæssigt). Det irriterede mig is starten, men jeg havde også tømmermænd hehe.
Den minder mig om en god udgave af Get Shorty.
7½/10
"hospitals scenen" havde mig hylende af grin. :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#10 MoH 17 år siden

En virkelig god og underholdende film

8/10

Skriv ny kommentar: