Refleksion er måske ikke en komedies fremmeste opgave, men så synes jeg, man skulle tone rent flag og kun optage scener med skedekramper og bæ i bowlinghallen i stedet for at forsøge på også at skildre et indre drama. For hvert et forsøg på seriøsitet, punkteres af strippere (flest gange), eller nogen der får pikken i klemme (næstflest gange). Hold de eksistentielle diskussioner væk, hvis de bare er halvhjertede forsøg på at give de her mænd en dybere karakter. Og sigt lidt højere end en minimal forbedring af en af de senere års dårligste danske komedier.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Fc-Sonny 10 år siden

Jeg syns 1'eren var skide sjov.

Det skal ikke være noget kunstnerisk pis. Bare noget vi helt almindelige mennesker kan forholde os til, og som der bliver skrevet: Noget vi kan fortælle til vores børnebørn og huske tilbage på som en sjov historie.

Et eller andet sted syns jeg at 1'eren på mange måder er en historie om det vi alle godt kunne tænke os. Når man er kommer i den alder, og det hele er så pisse kedeligt. Så tager man på den tur og så sker der ting og sager. Lidt ala. Klovn the movie.

Jeg skal se 2'eren på fredag. Woohoooo!!! :D
Gravatar

#2 X&O 10 år siden

Hvis du kunne lide 1'eren så er jeg overbevist om at du vil elske 2'eren. Jeg så den til en testvisning, og det hjælper selvfølgelig at man ikke har set nogen trailer, men alle i biografen grinte i rigtig meget af tiden. Jeg synes faktisk disse to film er markant sjovere end de Julefrokosten/Alle for en/to filmene, da humoren her er meget visuel. Men det er i sidste ende smag og behag, og det er klart at hvis man går ind til filmen med anmelderens holdning, så får man omtrent ligeså meget ud af det, som at lege med sin egen afføring.
Gravatar

#3 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Jeg giver Anders WB én stjerne som skuespiller.
Doctor Last Warning
Gravatar

#4 Slettet Bruger [4005989034] 10 år siden

DocDoom (3) skrev:
Jeg giver Anders WB én stjerne som skuespiller.

Det lyder en kende generøst i min bog.
Gravatar

#5 Gasivodo 10 år siden

Sikke mange klassefester, vi kan vente os..

Hva' kan man sige:
Kritikkerne elskede heller ikke Olsen-banden..

..og jeg HAR hele samlingen derhjemme!

Mht. Klassefesten 3: Ser den nok først under tvang, spændt op på korset, under en af de 'hardcore' SM dage..

:"But the Gimp's sleeping."
:"Well, I guess you're gonna have to go wake him up now, won't you?"

Klassefesten part 3? GO? NO? AV?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#6 MadMartigan 10 år siden

[quote=Gasivodo (5)

:"But the Gimp's sleeping."
:"Well, I guess you're gonna have to go wake him up now, won't you?"
[/quote]

Klasse Klasse Klasse Klasse!!! :-)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#7 MadMartigan 10 år siden



:"But the Gimp's sleeping."
:"Well, I guess you're gonna have to go wake him up now, won't you?"


Klasse Klasse Klasse Klasse!!! :-)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#8 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Hvordan kan nogen (ud over lavmåleren AWB) se sig selv i øjnene efter at have søsat sådan en klump pu-haaaa
Doctor Last Warning
Gravatar

#9 B.Pedersen 9 år siden

Sikke dog en dårlig film 1 stjerne.

Skriv ny kommentar: