Filmen har som bekendt allerede været lidt af et hit på internettet takket være det famøse billede af Casper Christensens lem, og det kan man roligt tage som et forvarsel på, hvad der også kommer til at blive blottet i denne film. De grove løjer er ikke af de mest subtile slags, men jeg skal ærligt indrømme, at jeg klukkede lystigt med, mens de ukomfortable situationer hobede sig op på lærredet. Det er næppe en film, jeg nogensinde får lyst til at se igen – man kan trods alt kun chokeres én gang af den samme begivenhed – men mens pinagtighederne står på, kan man anspændt grine med og være taknemmelig for, at klovnen for en stund er en anden end ham i spejlet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 keitel 13 år siden

Nu var det også en lille smiley bag min kommentar, synes helt bestemt han gør det godt, og han er en af de anmelder der formulere sig bedst, ville sgu være glad hvis jeg kunne det.

Men der til skal siges at jeg tit synes han er lidt for flink ved film noir, kunst film og især tegnefilm, men main stream film som f.eks Predators og Wolfman er han for hårde ved, når anmeldelsen bliver skrevet, så lyder de langt federe end karakteren de endelig løber afsted med får. Derfor min Café Latte snob kommentar.
Gravatar

#12 filmz-Myrepip 13 år siden

Jeg har nu svært ved at se noget i Benways tekster, som ligger op til mere end de velfortjente 3 stjerner, de hver har modtaget. De er da velproducerede men umådeligt klichéfyldte og ikke så spændende, som man kunne have håbet på. Havde Benway nu været en sand café latte snob, så havde han hugger karakteren én ned, men jeg tror Benway gerne vil holde sig på god fod med pøbelen. Han drak vist også en Pepsi sidst han var forbi.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#13 filmzkim 13 år siden

Nøj, hvor jeg glæder mig til at se den :D
Gravatar

#14 Nicki52 13 år siden

Så den i aftes. Hold kæft, det er sgu det sjovste og pinligeste jeg har set. Den skal se igen på dvd eller i biffen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#15 Gasivodo 13 år siden

AFSLUT! alle sammen.
I ved alle som en; mennesket bag anmeldelsen ville jo så gerne give fem - men kunne bare ikke(forbaskede overjeg);-D

Ikke blå nok, noget?!?

Edit: Skal se den i morgen...
Hov i dag er det jo og Hurra for Gudenåen:-D
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#16 Nicki52 13 år siden

Glemte at sige, pga. jeg blev så underholdt af de geniale jokes og pinligheder giver jeg den 6/6
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#17 thomas040 13 år siden

hvordan kan det være at klovn får 4 ud af 6 på siden, men 5 ud af 6 i filmz.tv programmet?
Failure is a zero out.
Gravatar

#18 chandler75 13 år siden

# 17 Den får da også 4 stjerner i Filmz TV...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#19 Antlion 13 år siden

Mit problem med "Klovn: The Movie" er, at den desperat forsøger at etablere en ikke-eksisterende seriøsitet. Opbygningen af plottet via Joseph Conrad referencerne er ynkeligt, når dennes korte og geniale roman videreføres til et selviscenesættende orgie af fisse, sæd og små tissemænd.

At det er nem lavpunkts-humor gør det nødvendigvis ikke dårligt, men når man blander det banale med det seriøse, falder hammeren i de fleste tilfælde.
Gravatar

#20 Justin 13 år siden

Genial film :D
hvis man kunne lide serien skal man også se filmen

Skriv ny kommentar: