Filmen har som bekendt allerede været lidt af et hit på internettet takket være det famøse billede af Casper Christensens lem, og det kan man roligt tage som et forvarsel på, hvad der også kommer til at blive blottet i denne film. De grove løjer er ikke af de mest subtile slags, men jeg skal ærligt indrømme, at jeg klukkede lystigt med, mens de ukomfortable situationer hobede sig op på lærredet. Det er næppe en film, jeg nogensinde får lyst til at se igen – man kan trods alt kun chokeres én gang af den samme begivenhed – men mens pinagtighederne står på, kan man anspændt grine med og være taknemmelig for, at klovnen for en stund er en anden end ham i spejlet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 YapiYapo 13 år siden

Jamen, der må jo til min store overraskelse være tale om en potentielt seværdig film! :)
Gravatar

#2 ollethem 13 år siden

den er grov, sjov og fed!!!!!
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick and Tich.
Gravatar

#3 Michael Badboy 13 år siden

Meget enig i anmeldelsen, dog ikke karakteren. Jeg er absolut ikke typen, der kaster rundt med stjernerne, men jeg synes filmen leverer præcist det, den skal (inden for seriens præmisser) samtidig med, at den formår at give dét ekstra i forhold til serien, der berettiger den til det store lærred. Jeg blev perfekt underholdt og har ikke grinet så meget siden jeg så Bossen og bumsen tilbage i 1983! ;-) Og i øvrigt kan den ses mange gange - præcis som serien.

Derfor ender jeg på 5,5/6.

De varmeste anbefalinger herfra.
"The thing about smart mother fuckers is that somtimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers..."
Gravatar

#4 Riqon 13 år siden

Efter at have læst anmeldelsen var jeg (som #3 også giver lidt udtryk for) ret overrasket over, at den "kun" fik 4 stjerner, selv om jeg ikke har set filmen endnu. Men jeg fristes til at spørge: Hvad skulle filmen mere have gjort for at få 5 eller 6 stjerner? Hvad mangler?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5 colocho 13 år siden

#4 - Caffe Late ;-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#6 keitel 13 år siden

# 5 - hehe,
Nu ved de fleste der er meget herinde, at Benway kun smider om sig med de store karaktere hvis de er egnet til Caffe Late folket :)
Derfor tror jeg den pisse fed.
Gravatar

#7 Nicki52 13 år siden

"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#8 Highland Park 13 år siden

keitel (6) skrev:
Nu ved de fleste der er meget herinde, at Benway kun smider om sig med de store karaktere hvis de er egnet til Caffe Late folket :)
Ja, han elsker kun film som "Avatar" og "Borat!". Magen til café latte-snob skal man sgu lede længe efter.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 chandler75 13 år siden

Highland Park (8) skrev:
Ja, han elsker kun film som "Avatar" og "Borat!". Magen til café latte-snob skal man sgu lede længe efter.


Og 6 stjerner til "Sin City"...

Jeg synes nu Søren er ret alsidig i sine vurderinger: http://filmz.dk/~benway
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 BN 13 år siden

Highland Park (8) skrev:
Ja, han elsker kun film som "Avatar" og "Borat!". Magen til café latte-snob skal man sgu lede længe efter.


Ja, nu har vi fået slået fast, at 'Avatar' er en café latte-film! Sådan en gang fisefornemt, prætentiøst bras!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: