“Klovn” har som serie ofte delt vandene. Nogle elsker humoren, andre kan ikke holde Frank Hvams evindelige dumhed ud, og sådan vil det nok også forholde sig med filmen. “Klovn: The Movie” har indtaget biograferne med storm, og det med rette. Filmen er enormt vellykket, pinlig og hysterisk morsom. Filmen fortjener en god dvd-udgivelse, og det har den fået. Alt er, som det skal være, hvis altså man lige ser bort fra videotransferet. På en udgivelse som “Klovn: The Movie” er der sikkert mange, som ønsker noget ekstramateriale at grine lidt mere af, og det er der heldigvis masser af. Endnu en succes fra Hvam og Christensen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Lawman. 12 år siden

Bony (10) skrev:
kamikazedk (9) skrev:
Fin anmeldelse, og helt enig i karakteren - supersjov film!

Mht. Dvd/bluray diskussionen, så kan jeg personligt ikke se meningen med at købe film på dvd. Det er et forældet medie, og er på vej ud af markedet. Bluray er vejen frem!


Det nytter så bare ingenting, når det ikke er alle titler der overhovedet kan fås på blu-ray?


De fleste titler kommer ud på bluray, og hvis ikke med det samme, så senere.
Gravatar

#12 Lord Beef Jerky 12 år siden

#11 Der er rigtig mange film, der ikke ser ud til at udkomme på blu-ray nogensinde... deriblandt mine elskede italienske postapokalyptiske film, hvor enkelte stadig udkommer på DVD, fordi de kun findes på VHS =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13 bjarke 12 år siden

# 12: Præcis - der er stadig mange VHS'er man skal holde godt fast på - og dvd'er for den sags skyld. Langt fra alt godt fra gemmerne kommer ud på BD.

Men heldigvis finder mere og mere vej til HD - bare ikke særlig meget i lille Danmark. Fx blev den fremragende 80'er-tonser 'Hands of Steel' kun sendt ud på dvd - men hellere det end slet ingenting - og det virker egentlig også underligt at skulle se sådan en omgang smadder i HD :)

Men ja, de fleste nye film udkommer på BD - og det er klart dette format, jeg foretrækker, men jeg har bestemt ikke noget imod at smide en slidt VHS på...
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#14 Thomsen 12 år siden

kamikazedk (11) skrev:

De fleste titler kommer ud på bluray, og hvis ikke med det samme, så senere.


Det er noget vrøvl og gælder kun, hvis man ikke ser ret meget andet end mainstream-film. Så snart man bevæger sig udenfor de mere kendte titler, så er man henvist til dvd.

Der er simpelthen ikke økonomi i at udgive en titel, der kun kan sælger 1000 eksemplarer på BD. Afgifterne til bagmændene er alt for høje.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15 Lawman. 12 år siden

My bad, mente selvfølgelig at de fleste nyere udgivelser kommer ud på bluray før eller siden. Ved godt at der er langt mellem bluray-snapsene blandt de ældre film:)
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg håber da, at alle Bela Tarrs film kommer på Blu-ray, men jeg betvivler det =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17 Lars.dk 12 år siden

Jeg kunne godt knalde hende grønlænderen på det billede også selv om mine egne patter er bedre.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#18 Ericmase 12 år siden

Har lige set den med mine venner og det var godt nok noget af det mest forfærdelige lort jeg nogensinde har set til dato - 2/6.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#19 MMB 12 år siden

#18

Tillykke med, at du aldrig har set en film til 1/6 så. ;)
Gravatar

#20 Gasivodo 9 år siden

#18 Filmen eller dine venner?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: