“Klovn” har som serie ofte delt vandene. Nogle elsker humoren, andre kan ikke holde Frank Hvams evindelige dumhed ud, og sådan vil det nok også forholde sig med filmen. “Klovn: The Movie” har indtaget biograferne med storm, og det med rette. Filmen er enormt vellykket, pinlig og hysterisk morsom. Filmen fortjener en god dvd-udgivelse, og det har den fået. Alt er, som det skal være, hvis altså man lige ser bort fra videotransferet. På en udgivelse som “Klovn: The Movie” er der sikkert mange, som ønsker noget ekstramateriale at grine lidt mere af, og det er der heldigvis masser af. Endnu en succes fra Hvam og Christensen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 T-1000 12 år siden

Hvorfor anmelder i den ikke på Blu-Ray?

Der er vel ikke nogen, som benytter Filmz, som køber DVD'er?

Ellers en go' anmeldelse, ville selv gi den 4/6
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Gravatar

#2 IK 12 år siden

T-1000 (1) skrev:
Der er vel ikke nogen, som benytter Filmz, som køber DVD'er?



Det tror jeg stærkt på der er. Jeg er en, men køber også BD.
Gravatar

#3 Batsy 12 år siden

Jeg køber kun DVD'er dog skal jeg snart have anfskaffet mig en BD afspiller


Anyways, synes jeg den her var nu meget sjov men så den os med min far og hans grin er smittende, så det nok derfor jeg grinte nogle gange pga hans grin

men synes den var nu underholdene, men det jo er bare et langt afsnit på en måde med lidt mere filmiske midler som hjælper med at gøre den mere film agtig, men gode jokes, fin historie, ekstremt til tider og klam, håber virkelig ikke Casper gjorde alle de ekstreme ting puha, stakkels Iben

4/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#4 Kruse 12 år siden

Jeg synes rigtigt godt om serien Klovn, men jeg synes ærligt talt ikke at filmen er noget at råbe hurra for. Den er lige akkurat en smule underholdende, men filmen er langt fra ligeså sjov som serien.

3/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 Djarnis 12 år siden

4/6 herfra. Jeg er vild med serien. Karaktererne er eminente, og man er svært underholdt. Men filmen, efter min mening, kammer over og bryder grænsen til tegneserieland, det er lidt synd...
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#6 Bony 12 år siden

T-1000 (1) skrev:
Hvorfor anmelder i den ikke på Blu-Ray?

Der er vel ikke nogen, som benytter Filmz, som køber DVD'er?

Ellers en go' anmeldelse, ville selv gi den 4/6


Det er min klare overbevisning, at størstedelen af brugerne herinde på Filmz både køber blu-ray og DVD.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#7 MMB 12 år siden

Bony (6) skrev:
T-1000 (1) skrev:
Hvorfor anmelder i den ikke på Blu-Ray?

Der er vel ikke nogen, som benytter Filmz, som køber DVD'er?

Ellers en go' anmeldelse, ville selv gi den 4/6


Det er min klare overbevisning, at størstedelen af brugerne herinde på Filmz både køber blu-ray og DVD.


Men der er vel mange, som kun køber DVD'er, fordi BD'en ikke er udgivet? :)
Dog er der selvfølgelig en del, som ikke har BD-afspiller.

Personligt synes jeg, det er fint nok med en DVD-anmeldelse til en mere let og ikke særlig billed- og lydmæssig afhængig film. :)
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 12 år siden

Orv, hvor jeg godt gad at se en Curb Your Enthusiasm - The Movie.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 Lawman. 12 år siden

Fin anmeldelse, og helt enig i karakteren - supersjov film!

Mht. Dvd/bluray diskussionen, så kan jeg personligt ikke se meningen med at købe film på dvd. Det er et forældet medie, og er på vej ud af markedet. Bluray er vejen frem!
Gravatar

#10 Bony 12 år siden

kamikazedk (9) skrev:
Fin anmeldelse, og helt enig i karakteren - supersjov film!

Mht. Dvd/bluray diskussionen, så kan jeg personligt ikke se meningen med at købe film på dvd. Det er et forældet medie, og er på vej ud af markedet. Bluray er vejen frem!


Det nytter så bare ingenting, når det ikke er alle titler der overhovedet kan fås på blu-ray?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: