Hvad, der holder filmen i omdrejninger, er dens to talentfulde stjerner, og selvom de sandt at sige ikke har den store kemi eller seksuelle spænding sammen, så formår de hver især at være den slags personer, man har lyst til at følge, og samtidig lykkes det for James Mangold at hitte på nok spøjse indslag til holde én ganske godt underholdt.
Ærgerligt er det dog, at man har nedprioriteret den romantiske og sjove side af filmen til fordel for den actionfyldte – især når nu actionscenerne er så uinspirerede, som de er her, hvor de slet ikke formår at skabe den mindste følelse af risiko for hovedpersonernes ve og vel. Det sidste kommer næsten komisk til udtryk i en scene, hvori Tom Cruise ganske ubekymret vader lige gennem en regn af computerkugler. Men naturligvis behøver han ikke at undvige dem – de undviger ham.
#1 Fynboen 14 år siden
#2 MOVIE1000 14 år siden
#3 dyg 14 år siden
#4 Fynboen 14 år siden
Jeg morede mig, grinede mange steder, og fandt den sjov... ligegyldig? Tja, det er den vel... ligesom en del andre film jeg har fundet underholdende, men som ikke er stor kunst, eller nyskabende for mediet...
Det er en popcornflick, no more, no less...
#5 MOVIE1000 14 år siden
#6 filmz-ab 14 år siden
#7 filmz-Bruce 14 år siden
I guder! Havde håbet på mere fra Mangolds hånd. Direct to bin!
#8 reneac 14 år siden
Men er godst nok træt af folk der kommer væltende ind i biograffen efter filmen er startet så man en 4-5 gang bliver forstyret, det ødelægger slu lidt af oplevelse for mig at et eller andet fjols lige skal forbi, fordi han åbenbart ikke kan klokken
#9 Fynboen 14 år siden
#10 filmz-ab 14 år siden
3/6