Hvad kan man købe for 660 millioner kroner? Jeg kan komme på mange ting, men i Hollywood er de åbenbart knap så opfindsomme. Et par kendisser eller tre, nogle eksplosioner og en historie, der er skåret efter en gennemtærsket skabelon er simpelthen ikke godt nok, når så mange penge er ude at flyve. Måske er det netop budgettet, der er med til at udradere enhver form for opfindsomhed, for hvorfor bruge tid på at tænke, når man kan betale sig fra at lade være? Dvd’ens audiovisuelle præsentation er til gengæld fin, men ekstramaterialet må vi undvære.
#1 tiany 13 år siden
MEN jeg var godt underholdt... jeg valgte at slå hjernen fra, da det rimelig hurtigt går op for en filmen er blottet for alt der hedder realisme. Jeg synes den småpsykotisk Tom Cruse var underholdende, netop fordi jeg hele tiden tænkte: "Gad vide om han er så overgearet i virkeligheden". Og jeg følte samtidig ikke at filmens stjerne selv tog filmen alvorligt og det gør at det hele tages lidt med et gran salt.
3/6
#2 filmz-Myrepip 13 år siden
Synd den ikke kom i en omsluttende og fordybende 3D udgave, som ville have været prikken over i'et!
2/6
#3 loki 13 år siden
Det kan man sikkert "ikke skrive i en anmeldelse", men fuck hvor har jeg ofte tænkt det om "heltene" i diverse film.
#4 cronick 13 år siden
Men hvorvidt man finder filmen underholdende, spiller det formentlig også en betydelig rolle, hvorvidt man generelt bryder sig om Tom Cruise. Hvis man ikke finder hans karisma underholdende, hvilket der er en god del, der ikke gør, så er det allerede en dårlig start på filmen. Derudover er det naturligvis også et spørgsmål om hvorvidt man finder filmens komiske indslag sjove, eller om de falder på det dårligt sted.
#5 BN 13 år siden
En skam at Mangold spilder sin tid på en så (efter alt at dømme) ligegyldig film som 'Knight and Day'.
Men pyt, for jeg kender nu ingen instruktør, hvis film alle er lige gode.
#6 Lord Beef Jerky 13 år siden
#7 Gasivodo 13 år siden
Gammel i gårde er man blevet:-(
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#8 Dragon_Claw 13 år siden
#9 Gasivodo 13 år siden
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#10 Kruse 13 år siden