På den tekniske side er udgivelsen i top med både en billed- og lydside, der fuldt ud lever op til dagens standarder. Ekstramaterialet er ikke noget specielt at skrive hjem om, og det samme må man desværre sige om filmen, der ikke har det store at byde på.
#11 gi-jones 19 år siden
I øvrigt må jeg melde mig på skuffet-holdet. Den film kunne have været en hel masse, men var stort set ingenting. Ret høj sejhedsfaktor (hvis man er til mænd og heste), men derudover ingenting og en yderst tam slutning.
#5: Hvad er Hadrians Wall??? Tilgiv mig hvis det nævnes i filmen. Det er et stykke tid siden jeg så den.
#12 Kalle Ferm 19 år siden
Læs og bliv klog. :-)
#13 filmz-incubus 19 år siden
#14 Kram 19 år siden
If winning isn't everything, why do they keep score?
#15 inflector 19 år siden
Hadrian var en romersk kejser, som byggede en lang mur tværs over England, for at holde de vilde og barbariske folk der levede(lever?) i Skotland ude.
#16 filmz-herskegut 19 år siden
Hvilken pointe var der i at lave en mur, som (ifølge #13) kun gik til navlen? Da jeg først så den i filmen, tænkte jeg at det var da mærkeligt jeg ikke havde hørt om den før, den skal jo alligevel være stor, når den skal når tværs over England.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#17 filmz-Kadann 19 år siden
Den bliver faktisk også nævnt/vist i et afsnit af Blackadder. Det giver ikke meget mening, hvis den ikke var højere og det var den faktiske højde.
#18 inflector 19 år siden
#19 filmz-herskegut 19 år siden
Men synes stadigvæk det lyder til at have været en lidt tam mur (plankeværk?) ;-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#20 inflector 19 år siden