Så det her eventyr bliver aldrig kongeligt. For selv om Sherlock Holmes ikke bliver den samme igen efter Guy Ritchie, så ryster “Kong Arthur” ham hurtigere af sig. Til det er “Legenden om sværdet” for lidt Ritchie og for meget endnu en tronarving, der meget snart bliver majestæt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Star Trek fever 6 år siden

Tak for anmeldelsen. Var længe i tvivl om den skulle ses. Men er helt overbevist nu.

For havde den fået 5 stjerner, var det helt sikkert noget makværk
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#2 Aragorn76 6 år siden

Jeg har det på en anden måde, når vores kære anmelder ikke kan lide noget, så er det tit og ofte gode film. Så jeg skal da helt klart se den:).
Gravatar

#3 Geekalot 6 år siden

Tror jeg holder mig til Morten den her gang og springer den over :)
Gravatar

#4 Aragorn76 6 år siden

Man burde se filmen istedet for at lade andre bestemme hvad der er godt eller skidt.
Det er den eneste måde man kan forholde sig til, om en film er god eller dårlig;).
Gravatar

#5 Geekalot 6 år siden

#4 kan dog også være en rigtig rigtig dyr fornøjelse gøre sådan :D
Gravatar

#6 Aragorn76 6 år siden

Geekalot (5) skrev:
#4 kan dog også være en rigtig rigtig dyr fornøjelse gøre sådan :D


Hvem siger den skal ses i biffen?
Gravatar

#7 Mejse 6 år siden

virker godt nok som en uoverskuelig opgave....vil det sige at man skal se alle film der nogensinde er lavet og bliver lavet for at kunne afgøre om man tror man ville kunne lide den eller ej ? :P

tror ikke det er anmeldelsen der har afgjort om Geekalot ser den eller ej tror det er trailer og hans smag der gør det :)
Gravatar

#8 Aragorn76 6 år siden

Mejse (7) skrev:
virker godt nok som en uoverskuelig opgave....vil det sige at man skal se alle film der nogensinde er lavet og bliver lavet for at kunne afgøre om man tror man ville kunne lide den eller ej ? :P

tror ikke det er anmeldelsen der har afgjort om Geekalot ser den eller ej tror det er trailer og hans smag der gør det :)


Altså hvis man elsker film, så ser man vel lidt af hvert for at danne sin egen mening, inden for de genrer man bryder sig om.
Jeg siger bare man ikke skal kalde en film dårlig, fordi en anden siger det, og da slet ikke en anmelder som Morten. Hvis man skal udtale sig om film, så skal man da som minimum have set den, ellers så er man fordomsfuld, og hvis man i forvejen ikke er til den genre, så er det da helt gak at tale en film ned, som en anden har set.
Gravatar

#9 Mejse 6 år siden

#8 er helt enig i at man ikke skal kalde det dårlig :) men det gjorde geekalot jo heller ikke :)
ved nu ikke helt med den der "især ikke med en anmelder som Morten" del altså en anmelder er jo bare en der fortæller om din oplevelse af filmen om man er enig eller ej ændre jo ikke noget andet end at man har en anden smag end den anmelder :)
Gravatar

#10 Aragorn76 6 år siden

Mejse (9) skrev:
#8 er helt enig i at man ikke skal kalde det dårlig :) men det gjorde geekalot jo heller ikke :)
ved nu ikke helt med den der "især ikke med en anmelder som Morten" del altså en anmelder er jo bare en der fortæller om din oplevelse af filmen om man er enig eller ej ændre jo ikke noget andet end at man har en anden smag end den anmelder :)


Nu er Morten jo kendt herinde for at hagle film ned, vi som publikum generelt godt kan lide, og tit og ofte er det nogle bestemte filmgenrer, som ikke falder i hans smag, men sådan er det generelt med anmeldere, desværre.
Der er tit og ofte folk herinde der også hagler film ned, før de har set den, baseret på en trailer, eller en anmeldelse. Jeg synes bare det er synd, at man skal farves af andres mening, istedet for at danne sin egen mening, ved reelt at give filmen en chance.
Geekalot sagde ikke filmen var dårlig, men det var hans forventning til den.
Jeg håber du mener at anmelderen fortæller om "sin" oplevelse og ikke "din";)?

Skriv ny kommentar: