“Kung Fu Hustle” leverer gak og løjer men heller ikke så meget mere end det. Den tekniske side er i orden, med et rigtig godt lydspor og en billedside der er, om end ikke god, så acceptabel. Ekstramaterialet er fyldestgørende, men lider lidt under sprogbarrieren. Det er en udmærket udgivelse og for fans er der ingen tvivl om at den bør stå på hylden. Er man en mere afslappet filmseer, er “Kung Fu Hustle” ikke en skidt introduktion til Hong Kong filmene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Yossarian 18 år siden

virkelig en sjov film...
gir den 5/6 fordi den mangler lidt handling så vil ikk gi den 6..
men en film som er vær og se...:)
Gravatar

#2 Hal60 18 år siden

En rigtig herlig film... Kan kun varmt anbefales!
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#3 Bohemian 18 år siden

den er så fed den film, he he bliver nødtil at se den igen!!!
Free in serenity.
Gravatar

#4 DarkLight 18 år siden

En noget mere realistisk anmeldelse end den højtflyvende 6/6. Jeg vil stadig give den 3/6.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 18 år siden

4/6 herfra. Jeg synes, der er masser af fede kampscener og sjove gags i filmen, men historien er alt for simpel og uoriginal til, at jeg kan give den mere end fire.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 Munchkim 18 år siden

Jeg må indrømme at jeg var dybt skuffet. Ganske rigtigt var der nogle sjove scener, men jeg vil nu sige at der er pænt langt imellem dem.
Gravatar

#7 evermind 18 år siden

#5
I modsætning til den både dybsindige og originale handling, der er standarden i kung fu-film? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8 DarkLight 18 år siden

Det gør jo ikke historien bedre at grundlaget er dårligt. Når man stabler lort, kan man altså kun bygge så højt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 evermind 18 år siden

Det kender jeg ikke noget til. Jeg leger ikke med lort. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10 filmz-candy_claus 18 år siden

den fedeste kung fu film jeg endu har set, og kampsenerne er bedre end i matrix "for sure!!"
100% Buttcrack!!

Skriv ny kommentar: