Pakket overlegent ind i Trent Reznors støj-melankolske lydunivers, er der masser at like i “Kvinden der forsvandt”. Det er en antitese til “The Social Network”. Festen er forbi. På den måde har David Fincher skabt verdens bedste tømmermændsfilm. Jeg er ikke helt kommet mig endnu.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 RasmusFL 9 år siden

http://remoten.dk/filmen-der-forsvandt/

Jeg kvitterer med halvdelen af de 6 stjerner, men vedkender, at Morten har fat i nogle gode og opfindsomme (ikke ment negativt) argumenter her
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#2 KhalidHamid12 9 år siden

Interstellar tager prisen som årets film.
Gravatar

#3 Åkepool 9 år siden

er den første time dedikeret en rendyrket thriller

Decideret?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#3 Hej Åke. Det er nu ment, som skrevet. Dedikeret brugt som 2. her: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=dedikere

Decideret ville dog ikke have ændret betydningen radikalt, så kunne også have været brugt.
Gravatar

#5 Åkepool 9 år siden

#3 - Okay, tak for svar. Jeg synes nu bare at måden hele sætningen stod på, lagde mere op til min løsning, men fint nok.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 Shadow_Dude 9 år siden

Jeg synes fandeme også at den var god! Og pisse uhyggelig! Jeg var spændt hele filmen igennem, 6 stjerner er ikke for høj en karakter.
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#7 Baby Strong 9 år siden

#6 Enig.
Gravatar

#8 Anders Baad Mai 9 år siden

Helt enig med anmeldelsen. En af de bedste film jeg har set hele året og en stærk påmindelse om, hvorfor jeg elsker David Fincher så pokkers meget. Når han er på sit bedste er han urørlig!!
Gravatar

#9 Baby Strong 9 år siden

Jeg vil gå så langt at sige bedste film i flere år! Jeg har umiddelbart ikke set en nyere film, som er så godt skruet sammen. Den sidste, der har lignende niveau synes at være No Country for Old Men.
Gravatar

#10 moulder666 9 år siden

Den var godt nok hamrende genial - jeg er normalt ikke den store fan af Affleck, men han klarer det sgu også godt!

Jeg vil nok sige 9/10 ca
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: