“The Ladykillers” indeholder nok af de små finurligheder til at være et kig værd, men følelsen af, at man har set det hele før er evigt til stede. DVD-udgivelsen indeholder en flot billedside, men lyden og ekstramaterialet er ikke endvidere ophidsende.
#11 dh-ad 20 år siden
Jeg synes bare man hører så mange, som har sat deres unikke hjemmebiograf op, og så er der sq en film der er for mørk i farverne, eller farve-intensiteten er ikke i orden.
Et ekstremt eksempel kunne være Matrix, man kunne jo gå helt i spåner for at justere den "grimme" grønne lød væk.
#12 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Jeg syntes simpelthen at typerne og skuespillet er meget bedre i den gamle udgave. Det er Tom Hanks spil der redder denne udgave. 3/6 herfra.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#13 chuck 20 år siden
Coen-brødrenes Ladykillers skal nok ses som en hyldest til den originale film - ligesom Psycho(1998) - men det ændrer ikke ved min skuffelse. The Coens har forbillederne i orden, så hvorfor ikke genindspille nogle af Preston Sturges film, hvis man endelig skal bevæge sig ned af genindspilningsvænget?
Er der nogen som har et bud på hvorfor talentfulde og nyskabende instruktører vælger at lave dåsemad??? Se nu bare vores gode ven Tim Burton, som vil genindspille Willy Wonka and the Chocolate Factory. Vi vil have gourmetkunst med friske råvarer i stedet for det her dåsemad!!!
#14 keitel 19 år siden