David Leans “Lawrence of Arabia” er et mesterværk, der fortjener en plads i enhver filmsamling. Ældre dvd-udgivelser af filmen huser dog en masse ekstramateriale, hvorimod denne skive intet indeholder, og så er dvd’ens AV-præsentation i øvrigt ikke nævneværdigt bedre end de gamles. Det er altså svært at anbefale fans at investere i filmen igen – især eftersom den ifølge de seneste rygter udkommer senere i år på Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 davenport 14 år siden

Du grundlægger en formue her... Min drøm...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 gi-jones 14 år siden

Lad mig lige være med her. Planen er altså at købe dårlige film billigt (nedsat fordi de er dårlige) for efterfølgende at sælge dem igen dyrt til folk der ikke har opdaget at de dårlige?? Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg fornemmer at der er et hul eller to i den plan...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 MOVIE1000 14 år siden

#12 hvilke?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14 Outbound Sith 14 år siden

Og så tilbage på sporet... :)

Jeg tror, at det vildeste, jeg nogensinde har set billedmæssigt, var Lawrence of Arabia på 70 mm i Imperial! I total billederne kunne jeg se telte, som var stillet pop hvad der må være tæt på en kilometer fra kameraet, og i nærbillederne kunne jeg helt seriøst se, hvilken vej Lawrences kjortel var vævet! Det var SÅ overvældende!

Lige siden da har jeg ventet på denne film i en BD-udgave, så det kan ikke gå hurtigt nok!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#15 Spanner 14 år siden

Outbound Sith (14) skrev:
Og så tilbage på sporet... :)

Jeg tror, at det vildeste, jeg nogensinde har set billedmæssigt, var Lawrence of Arabia på 70 mm i Imperial! I total billederne kunne jeg se telte, som var stillet pop hvad der må være tæt på en kilometer fra kameraet, og i nærbillederne kunne jeg helt seriøst se, hvilken vej Lawrences kjortel var vævet! Det var SÅ overvældende!

Lige siden da har jeg ventet på denne film i en BD-udgave, så det kan ikke gå hurtigt nok!


Amen brother. Jeg har set filmen masser af gange på TV og DVD, men i den flotte 70mm kopi kom Leans mesterværk endelig 100% til sin ret.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#16 Wangsgaard 14 år siden

Jeg har aldrig fået set den :S
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#17 MMB 14 år siden

#16

Heller ikke her, men den kommer i morgen kl. 16.00 på DR2 i morgen. :D
Gravatar

#18 Skeloboy 14 år siden

Så fik jeg set den igen...og der er ikke så meget andet at sige end: for fanden da, hvordan er den kampfed:)
Gravatar

#19 gi-jones 14 år siden

Jeg glæder mig mere og mere til den BD.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#20 MOVIE1000 14 år siden

#17 det kunne være man skulle give den en chance?
der sker alligevel ikke noget imorgen på det tidspunkt så det lyder afslappende
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: