Mange Zack Snyder-fans tænkte nok, at der var ugler i mosen, da instruktøren valgte at give sig i kast med en familievenlig animationsfilm. Blod og vold har ellers gennemsyret alle mandens tidligere film, men man behøver altså ikke være en ornitolog for at more sig under “Legenden om vogterne – Uglerne fra Ga’Hoole”, som udvikler sig til en hæsblæsende herlighed efter en ujævn start. Udgivelsens AV-præsentation er eminent, og ekstramaterialet er velproduceret og informativt. Hvis du har et 3DTV, er skiven simpelthen et must.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Therien 12 år siden

En - i den grad - undervuderet film..
Gravatar

#2 Hr. Nielsen 12 år siden

Jeg fandt den okay og måske bedre end dens rygte. 4 stjerner ville jeg nok også lige kunne forsvare. Gav den 6/10 på IMDb i sin tid. Jeg har dog ikke set den i gloværdigt 3D:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3 Djibyman 12 år siden

Therien (1) skrev:
undervuderet film..


...og i den grad overset, kender næsten ingen der har set den, fandt den selv tæske fed, 6/6 herfra, kunne dog på ingen måde finde på at se den i 3D, den er cool nok som den er.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#4 Collateral 12 år siden

Er ret enig med anmelderens karakter. Underholdende film, som er overvældende på den visuelle side, men har sine mangler på historiesiden.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 evermind 12 år siden

Jeg kunne også godt lide denne film og bliver da meget nysgerrig efter 3D-udgaven, selv om jeg allerede har den i øvrigt også imponerende 2D-BD.

Johan, giver du en demonstration, næste gang jeg kommer forbi? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6 The Insider 12 år siden

#5, hell yeah, dude! :-) Apropos, alt for lang tid siden!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: