Som handlingen skrider frem, og en vred ærkeengel i designerrustning med matchende kølle dukker op, begynder den sidste rest af humor også at forlade filmen, og man efterlades i stedet med en flad oplevelse, der på trods af enkelte hæderlige actionsekvenser ikke formår at få vækket adrenalinen synderligt. Trods tilstedeværelsen af utallige engle er der mildest talt ingen tegn på guddommelig indgriben i denne skuffede omgang.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lars.dk 14 år siden

Skal ses på blu-ray og ikke før.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#2 Spanner 14 år siden

Jeg må sige at jeg havde ventet en enkelt stjerne efter den anmeldelse
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 Nicki52 14 år siden

Skal snart se den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 keitel 14 år siden

Glæder mig, den lyder fantastisk :)
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 14 år siden

Den trailer ser sublim ud! Men ja, jeg har hørt at traileren er betydeligt bedre end filmen, så det undrer mig ikke, at den ender med en så lav karakter. Ærgeligt at de ikke kunne bibeholde den ironiske afstand og holde tempoet oppe. Jeg ser den nu alligevel på et tidspunkt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 filmzkim 14 år siden

Wauw! Den første halve time er næsten lige til 6 stjerner i sig selv, mens resten af filmen er så pur ringe, at karakteren bør gå den modsatte vej og passerer 0. Jeg tror aldrig, jeg har set en film med så elendig en dialog.
Gravatar

#7 ZlatkoM 14 år siden

to stjerne alligevel?

Det var gavmildt :)
Gravatar

#8 Kram 14 år siden

Tidsspilde, var virkelig skuffet. :(
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#9 macel 13 år siden

Kedelig og ikke noget indhold, plat. ikke andet end en splatterfilm.

Skriv ny kommentar: