Hvad enten man har børn eller ej, bør man ikke snyde sig selv for denne udgivelse. På trods af at det er en tegnefilm – en “børnefilm” – så er det en af de bedste der findes og den kan absolut ses af alle. Billede og lyd er virkelig helt i top og ekstra materialet er i orden hvis man ellers kan holde tungen lige i munden og navigere rundt uden problemer. Facit er at det er en udgivelse som enhver DVD entusiast bør have stående på sin hylde.
#11 filmz-Smitty 21 år siden
Jeg kan dog se at Ikari kommenterer den i #3
Er der andre der foretrækker den gamle version frem for den nye?
#12 weebs 21 år siden
Der er også pillet ved Timon og Pumbas luau-sang(der hvor de distrahere hyænerne..)
det skal så lige siges at jeg kun har fået snøvlet mig til at se den danske version...nu er det jo også den jeg har på VHS ;)
#13 The Insider 21 år siden
#14 azathoth 21 år siden
#15 filmz-Simba 21 år siden
På forhånd tak !
#16 Ikari 21 år siden
Ved hovedmenuen gå ind i "Indstillinger" og vælg "Sprog".
Du kan nu vælge engelsk (normalt eller nyt mix) eller dansk tale i henholdsvis "Specialudgave" eller "Original".
Vælg nu det sprog (evt. kommentarspor) du vil have under "Original" - når du har klikket på det ønskede sprog, hopper skærmbilledet tilbage til "Indstillinger"-menuen.
I bunden af denne skærm vælger du nu at starte filmen, og (taa-daa!) den originale version bliver nu afspillet.
Ja, jeg synes også man lige skulle tænke lidt, før man fandt originalversionen på DVDen. De kunne nu godt have lavet et valg allerede i hovedmenuen, så man allerede der kunne vælge den foretrukne version.
#17 filmz-Simba 21 år siden
Tak for hjælpen Ikari - det var pænt af dig :)
#18 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#19 weebs 21 år siden
Jeg må lige få optaget sangen fra VHS'en også poste et link til den her.. :)
#20 azathoth 21 år siden