Oven i hatten så er filmen så klichefyldt at man ind imellem næppe tror sine egne øjne. På et tidspunkt tager en af de indsatte en billede frem af sin mor og siger noget i retningen af: ”Jeg kommer snart ud til hende igen”. Hvis du nogensinde har set en B-krigsfilm kommer figurens skæbne herefter næppe som den store overraskelse.

“The Longest Yard” er produceret af MTV, hvilket måske forklarer hvorfor filmen undervejs konstant bliver afbrudt af adskillige påklistrede musik montager. Det siger noget om filmens kvalitet, eller mangel på samme, at de scener afgjort hører til blandt højdepunkterne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-sikorab 18 år siden

Syntes filmen fortjener mere end 2 "filmz", syntes den er rigtig sjov, havde ihvertfald kæmpe griner på et par steder i filmen. Det er jo en Adam Sandler film, så hvad kan man forvente?

Helt klart en film man bør se hvis man kan lide amerikansk fodboldt ;) der er nogle fede/sjove hits i. Desuden også hvis man er til et godt grin.
Gravatar

#22 filmz-brint 18 år siden

Filmen skal helt klart ses for dens underholdningsværdi og ikke andet. Den er faktisk meget sjov, også selvom man ikke fatter noget som helst af Amerikansk fodbold. Hvis man ser på filmen som en helhed så fortjener den nok ikke mere end 3/6, men hvis man ser på filmen som god og hurtig underholdning så skal den sgu have 5/6, for den er egentlig ret sjov. Underlig, men stadig sjov, og hvad kan man mere forvente, af en Adam Sandler film?
Gravatar

#23 mini_jette 18 år siden

Hmm, normalerweise er jeg ikke såå meget for Sandlers film, men jeg må indrømme at hans film bliver sjovere og sjovere og således må jeg indrømme at jeg er faldt dybt og hårdt for The Longest Yard - altså: topkarakterer herfra... For god humor og et af de bedste remakes jeg har set i en tid... Mere af den slags, tak!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.

Skriv ny kommentar: