Oven i hatten så er filmen så klichefyldt at man ind imellem næppe tror sine egne øjne. På et tidspunkt tager en af de indsatte en billede frem af sin mor og siger noget i retningen af: ”Jeg kommer snart ud til hende igen”. Hvis du nogensinde har set en B-krigsfilm kommer figurens skæbne herefter næppe som den store overraskelse.

“The Longest Yard” er produceret af MTV, hvilket måske forklarer hvorfor filmen undervejs konstant bliver afbrudt af adskillige påklistrede musik montager. Det siger noget om filmens kvalitet, eller mangel på samme, at de scener afgjort hører til blandt højdepunkterne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-incubusfan_dk 18 år siden

Filmen er da hammer fed, hvorfor så kun gi´ 2 stjerner...det er total god underholding...Hvis du bare havde en smule forstand på amerikansk fodbold, ville du også finde denne film underholdende og mindst gi' den 4...Amerikansk fodbold er balancen mellem rå styrke og den perfekte strategi...

Det er en latterlige anmeldelse den her...

5 stjerner her fra...
Gravatar

#2 filmz-Kadann 18 år siden

#1 -

Du kan jo læse anmeldelsen, så har anmelderen ganske sikkert skrevet hvorfor den har fået 2 stjerner. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#3 filmz-michael_l 18 år siden

#1 Okay, så filmen skal altså ses som en "sjov" version af "Any given sunday"? Ja, så kan jeg godt se, at anmelderen har misforstået filmen, for det er slet ikke det indtryk man får, når man læser anmeldelsen. Ih, hvor er du altså dum, Benway ;-)
Gravatar

#4 filmz-johnkimble 18 år siden

Anmeldelsen lyder meget som jeg havde gættet, Adam Sandler vælger underlige film for tiden....
Gravatar

#5 filmz-vassago 18 år siden

#1: Den er dødsyg, og ikke mindst røvkedelig, de første 30-40 min. er da lidt underholdende, men resten af der helt til *** - og det kommer fra en amerikansk fodbold fan. Klart noget af det ringeste Sandler har lavet.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 filmz-Randy Savage 18 år siden

synes den var sjov nok :D
Gravatar

#7 Hal60 18 år siden

Skodfilm... Ikke andet at sige!
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#8 filmz-hj 18 år siden

tjaa inde på imdb mener ca 44% at filmen skal have fra 8 og opefter, så måske er den god? Jeg har ikke set den endnu, men glæder mig til den! Er ikke gået fejl af en Sandler-film endnu og håber ikke/ tror ikke, at jeg gør det her.
Gravatar

#9 myggen 18 år siden

Jeg kan med stolthed sige, at jeg har aldrig har set en Adam Sandler-film, og at jeg med stor sandsynlighed heller aldrig kommer til det. Men jeg kan tage fejl.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#10 filmz-Erroneus 18 år siden

Bryder man sig ikke om amerikansk fodbold, så skal man ikke se den, det kan for fanden da vel ikke komme bag på folk....

Men syntes man amerikansk fodbold er ok eller kan man godt lide lidt voldsomme tacklinger i fodbold skal man gå ind og se den, da det er en god blanding af det og jokes som er sjove.

Både Adam sandler og Chris rock er morsomme i den og sige det er det er noget af det værste Adam Sandler har lavet, er langt ude.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.

Skriv ny kommentar: