Rollen som den unge Santiago Muñes spilles af Kuno Becker og han spiller sin karikerede rolle uden at vise strejf af alt det interessante, som en from rags to riches-film kunne indeholde. Ikke en eneste af de skuespillere der medvirker, rejser sig én eneste gang fra naivitetens hængedynd og glansbilledet krakelerer aldrig. Det er ærgerligt at man i så stort anlagt en film som “Mål!” har valgt at lave en komplet ligegyldig reklamefilm for et produkt. Det kan heldigvis nå at rettes endnu, da der efter planen skulle følge yderligere to film om fodboldtalentet Santiago Muñez. I den næste film skal han til Real Madrid, og mon så ikke Zidane og Beckham får nogle fremtrædende roller der? Det hele skal så rundes af med den store finale i Tyskland i 2006, hvor Santiago skal hjælpe det mexicanske hold til sejr ved verdensmesterskaberne. Skaden er naturligvis allerede sket, men forhåbentlig kommer der en lidt mere vedkommende film næste gang.
#1 filmz-Koenig 19 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#2 filmz-darthfrede 19 år siden
;-)
Ej... Jeg er sgu ikke den store fodbold-fan, så dette bliver nok en film jeg springer over (og sparer pengene til en billet til "The Aristocrats")
#3 Hal60 19 år siden
#4 dome 19 år siden
#5 filmz-malua 19 år siden
#6 mini_jette 18 år siden
nej vel?
Jeg stiller mig hermed under fanen af (moderate) fodboldfans, der ikke ejer kritisk sans..!
#7 filmz-vESTERGAARD-_- 17 år siden
#8 filmz-vESTERGAARD-_- 17 år siden
#9 filmz-Kadann 17 år siden
Valium er din ven.
#10 filmz-Liou 16 år siden