“Mad Max: Fury Road” er en barsk, lille historie om, at man ikke kan blive ved med at løbe fra sin fortid, men kun kan komme videre ved at konfrontere den. Tom Hardy er anonym som Max, det er hans opgave. Det er Charlize Theron som Furiosa, der leder os igennem. Det gør hun fortrinligt. Hun er næsten altid god i actionfilm. Jeg kan godt blive bekymret ved tanken om, at der tilsyneladende skal laves to-tre film mere i “Mad Max”-serien, men hvis de bliver så gode som “Fury Road”, så klager jeg ikke.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Geekalot 8 år siden

Nah nu tror jeg ikke jeg har oplevet noget så voldsomt som hun fik det til at lyde til :) men som du selv siger vi tager alle derind af samme formål, der problemet er i biograferne er mangel af respekt over for henanden. Det der den går galt syntes jeg.
Gravatar

#32 omega2oo5 8 år siden

Absolut en af de mest mindeværdige biografoplevelser jeg har haft i lang tid! Pedalen var i bund fra start til slut og det var sjældent man fik lov til at trække vejret, lige som en R-rated action skal være. Jeg var helt oppe og køre efter filmen, det var bare rå usødet action og det prøvede ikke at være andet end dette. Det er dog ikke en film for alle og jeg tror nogle vil gå skuffet derfra hvis de tror de skal se en generisk action PG-13 film :P
Gravatar

#33 David Munch 8 år siden

9/10 - Et brag af en film!

Skriv ny kommentar: