“Maleficent” er det bedste filmeventyr i lang tid. Selv om man kender historien om Tornerose, så venter der stadig en helt igennem original film. Dette er nemlig ikke historien om Tornerose, men om Maleficent, og hvordan det tager sig ud, skal ikke afsløres her. Til gengæld skal der lyde en uforbeholden anbefaling til alle fans af eventyr, magi og gamle Disney-film, for “Maleficent” er sprudlende fantasifuld. Blockbustersæsonen er sparket godt igang af Angelina Jolie i Disneyland.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Batsy 9 år siden

Hun ser stadig godt ud med de horn! Skal have den set engang, må nok vente til den kommer ud på blå stråle.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 Jolkro 9 år siden

Fremragende anmeldelse!
Den viser præcis at man sagtens kan skrive en anmeldelse uden at afslører plottet, men stadigvæk fremhæve hvad man skal forvente hvis man vælger at se filmen. Et komplet modbevis af Filmz egen, efter min mening helt misforståede, meningsartikel om spoilers.

Anmeldelsen gav mig lyst til at se Maleficent i biografen, selvom jeg helt havde afskrevet filmen som en omgang storladet Disney CGI effektplader, uden nogen historiemæssig værdi.
Eneste kritikpunkt er konklusionen/resumeet, der er en lidt ligegyldig gentagelse af indledning og Tarantrier, jeg syntes ikke du giver nok af din egen personlige holdning til kende for at give filmen 5 stjerner.

Men alt i alt er det den bedste anmeldelse jeg har læst i lang tid på Filmz.

-just my 2 cents-
Gravatar

#3 Tarantrier 9 år siden

Hej Jolkro :) Mange tak for de fine ord! Og rigtig god fornøjelse, hvis du vælger at se filmen - meld endelig tilbage om du er enig :)
Remember, always be yourself. Unless you can be Batman. The be Batman.
Gravatar

#4 monzoon 9 år siden

Gik ind for at se den med åbent sind og tænkte jaja den er nok god nok... og gæt en gang - den er faktisk god, så den i 3d og blev bestemt ikke skuffet. Jolie bar filmen hele vejen igennem!
to infinity and beyond!

Skriv ny kommentar: