På én gang en varm hyldest til Bob Marleys enestående musikkarriere og et ærligt, dybdeborende portræt af manden bag den legendariske facade – Kevin Macdonalds “Marley” er simpelthen en fremragende dokumentar. Udgivelsens billedkvalitet er høj, og fans har formentlig sjældent hørt sangene lyde bedre, end de gør her på Blu-ray. Disken indeholder desværre ikke meget ekstramateriale, men selve filmen kommer jo også godt rundt omkring Marleys person og musik på egen hånd. Hvis man har hang til reggae og/eller Marley, er der naturligvis ingen vej uden om skiven, og nysgerrige sjæle bør absolut også tage et nærmere kig på Macdonalds glimrende portrætfilm.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Batsy 13 år siden

Han er genial, måske skulle man se den film!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2 Collateral 13 år siden

Er ret glad for musikeren og købte for nogle år siden en dokumentar kaldet "Spiritual Journey" som viste sig at være ret elendig, så det glæder mig at høre at noget bedre nu er tilgængeligt! Den vil jeg virkelig gerne se.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3 Richard Burton 13 år siden

På en Florida tur med en ven og tre unger for nogle år siden, var det første vi gjorde, at købe 3 Marley CD'ere til bilen. Vi hørte ikke andet i to uger for ungerne var vilde med det. Han var forrygende.

Reggae i denne stil er ren superliga

Kan anbefale live albummet [url= by Bus[/url]
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#4 bhs 13 år siden

#
+1
Man bliver altid glad, af at høre Bob Marley og for den sags skyld reagge. Dit sidste link er rigtigt godt og og kvalitet!

Skriv ny kommentar: