Hollywood serverer os for endnu en computerspilfilmatisering, der er omtrent lige så forglemmelig som dens mange artsfæller. Uinspireret skuespil, endimensionale karakterer og et rodet plot tvinger hurtigt “Max Payne” i glemmebogen. Udgivelsens AV-præsentation er en blandet godtepose. Billedsiden skuffer dybt, men lydsporet er fantastisk. Ekstramaterialet er også udmærket, så filmens tilhængere kan med god samvittighed købe skiven, mens alle andre bør holde sig væk.
#1 Bobby Singer 15 år siden
#2 cansi 15 år siden
Ellers var filmen virkelig noget rod. Men jeg elskede flashback scenen, der syntes jeg at Marky Mark virkelig viser sit talent for skuesspil
#3 elwood 15 år siden
Mark Wahlberg er ved og være en anerkendt herre, men det er bare ikke hans skuespil der menes...
Mark Wahlberg look guys, guys I am not that person anymore
Guy with Gun Aww come on Marky Mark sing Good Vibrations for us please...
Billede 2
Ajjj altså jeg har knækket en negl
Billede 3
Mark Wahlberg henter sine feriebilleder
Billede 4
En mand ser rødt... hvorefter han tager på arbejde
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Bohemian 15 år siden
#5 cansi 15 år siden
Billede 3
Mark Wahlberg henter sine feriebilleder - hehehe
#6 The Insider 15 år siden
#1, huh?
#7 chandler75 15 år siden
#8 The Insider 15 år siden
#3, hehe, som cansi også siger, så er især #3 spot on!
#9 elwood 15 år siden
nåja og for lige og være on topic også med filmen, det skal jo ik være nogen hemmelighed, at jeg rent faktisk havde glædet mig til og se den her film, da jeg er stor fan af spillene og Sam Lake's historie i spillene, og havde håbet på de ku skabe noget der var tro mod hans vision.
Men da jeg så den her film, sku jeg konstant sidde og minde mig om at det altså var Max Payne the Movie jeg sad og så.
Mark Wahlberg har den sorte læderjakke tjek, vi har lidt navne genkendelse fra spillene af Jim Bravura, som så godt nok er blevet sort heri, og alt alt for flink.
Mona Sax er med, men bruges slet ikke rigtig, for satan hvor var hun en ligegyldig karakter heri for mig.
Og den fantastiske humor glippede også
Fra spillet af Max Payne Voice Over
He had a baseball bat and I was tied to a chair. Pissing him off was the smart thing to do.
Det ku ha været så godt, men ak.
I didn't like the way the movie started, but they had given me the best seat in the house: front row center.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 filmzkim 15 år siden
Undskyld, men det har du absolut ikke ret i.