“Men in Black” var et af 90’ernes største hits, men her 11 år efter dens biografpremiere har hverken produktionens effekter eller fortælling samme slagkraft som i 1997. Til gengæld er filmen stadigvæk enormt morsom, og Will Smith og Tommy Lee Jones danner et uimodståeligt makkerpar. Udgivelsens transfer er godt, men også en anelse skuffende. Skivens lydspor er derimod fremragende, og der medfølger masser af underholdende ekstramateriale. Det meste af ekstramaterialet fulgte ganske vist med dvd-udgivelsen af filmen, men hvis man er fan, er der flere gode grunde til at købe filmen endnu en gang.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmkorn.dk 15 år siden

I glemmebogen? Der er jeg uenig anmelder.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#2 filmz-Bruce 15 år siden

Enig med film og video. Men lydsporet fandt jeg dog kun til 7/10.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 dslacker 15 år siden

Spøjs anmeldelse - der er en masse klager over alt andet end skuespillet og vittighederne og alligevel får den 5 ?
Jeg synes da også den skal have 5 og kan slet ikke se hvad der er forældet i filmen - og den er da laaaaangt bedre end ID4...
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#4 The Insider 15 år siden

#3, arh, der er da en del andre ting, der fremhæves på en positiv facon. Makeup, selvironien, musikken, charmen, underholdningsværdien, etc. Og den får i øvrigt kun 4 :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 Kruspe 15 år siden

Synes virkelig, filmen er sjov og charmerende. Jones og Smith er et virkelig komisk makkerpar.

"Is that better?"
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Gravatar

#6 filmz-DocDoom 15 år siden

Her er et af de sjældent sete eksempler på, at 2'eren på alle punkter er LANGT bedre.

MiB 3:6
MiB II 4½:6
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#7 Kyllingebenet 15 år siden

#6 sjovt, jeg synes ellers at MiB II er en af de ringeste efterfølgere der findes :)
Gravatar

#8 filmz-DocDoom 15 år siden

#7: Ja, det er vildt så forskelligt man kan opfatte den samme ting. Min karakter 4½/6 er dog givet på filmens præmisser / indenfor genren og ikke som jeg ville bedømme den i forhold til andre film helt generelt.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#9 wimmie 15 år siden

Jeg synes 1'eren var helt fantastisk og 2'eren var en sjov og underholdende efterfølger - slet ikke ringe som mange mener.

MiB - 5/6
MiB 2 - 4/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10 The Insider 15 år siden

Jeg må erklære mig enig med barracuda.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: