Det er længe siden, at jeg har set en film så rystende og stærk som “The Messenger”. Det er et ekstremt velspillet drama med følelserne helt uden på militæruniformen, som aldrig lader sødsuppe infiltrere sin skildring af Irak-krigens forfærdelige følger. Diskens transfer skuffer en smule, og man savner mere ekstramateriale, men lydsporet er glimrende. Udgivelsen har sine mangler, men “The Messenger” er en enestående film, som du absolut ikke må gå glip af.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeps, det er en helt fantastisk film. Dejligt at se at jeg ikke er den eneste i denne verden, der synes det =) 5/6
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 wimmie 13 år siden

Den er på min "to watch soon"-liste :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 Skeloboy 13 år siden

hvopran kan det være at du give den 6/6 stjerner men du kun giver 5/6 i alt når nu du ogås kun giver star trek 5/6?

Hvorom alting er: den er fuldstændig gået forbi mit hoved, den her. Men det lyder da klart som en, der skal på en ønskeseddel.
Gravatar

#4 filmz-Utyske 13 år siden

#3 -

Vel forbi billed- og lydkvaliteten kunne være bedre?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 Skeloboy 13 år siden

Det var nu ikke ment seriøst...:)

Har bare kedet mig på arbejdet...
Gravatar

#6 frankdrebin 13 år siden

God anmeldelse Johan!

Skal helt klart have anskaffet mig denne! ASAP!
Gravatar

#7 Crash 13 år siden

Glæder mig virkelig til at se den, her i weekenden! :)
Gravatar

#8 PJP 13 år siden

godt nok en hård film. men god :)
Gravatar

#9 dh-ad 13 år siden

Som jeg skrev for nyligt: Gab, gab... Zzzzz...

Usandsynligt kedelig film.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)

Skriv ny kommentar: