Til gengæld leverer filmen rigeligt med underholdning gennem mange scener, og Manns eksplosive actionsekvenser er stadig forrygende udført og inkluderer bl.a. et storstilet shoot-out der næsten kan måle sig med det i “Heat”, samt hvad der muligvis er den bedst udførte variant af den klassiske Dirty Harry scene nogensinde.

Hvis “Miami Vice” ikke er på højde med Manns bedste kriminalfilm, så er den fortsat en veludført og æstetisk fornøjelse, kompetent skruet sammen af en instruktør der, ligesom sine helte, er den bedste til hvad han gør.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 loki 18 år siden

Wow.

At man kan lave en så ELENDIG film er ganske utroligt. Den faldt totalt igennem på samtlige områder, og definere for mig et endelig brud med disse menningsløse Tju-Bang film.
www.peakoil.dk

#82 18 år siden

81: Jeg er enig i, at den var skuffende. Men netop tju-bang var der da ikke møj af, synes jeg. Jeg savnede faktisk action som kompensation for den udeblivende MV-stemning.
Gravatar

#83 jessup 17 år siden

Jeg har lige set den plottet er totalt ligegyldigt der er ingen interessant dynamik mellem de to hovedroller - men det er sgu alligevel en lækker actionfilm men ikke helt godt nok til at komme fra Mann. Angående Gong Lis og Croketts forhold ved de jo udmærket godt fra starten at det vil gå af helvedets til - det er bare et spørgsmål om hvordan.
This is just until June
Gravatar

#84 filmz-gustav12 17 år siden

Jeg elsker den film og Colin Farrell og Jamie Foxx spiller så godt det er nok den bedst film jeg har set
Gravatar

#85 filmz-sanjo 17 år siden

Var ringenes herre ikke den bedste :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#86 filmz-KomPlet 17 år siden

Flot indpakning i æstetiske billeder og musik, desværre finder mann (hehe) hurtigt ud af at handlingen og karakterene er ligegyldige. Der mangler et nærvær som kunne gi indlevelse og gribe èn, isteddet sidder man tilbage med fornemmelsen af at være blevet snydt. Som en flot indpakket gave uden indhold!

Skriv ny kommentar: