Til gengæld leverer filmen rigeligt med underholdning gennem mange scener, og Manns eksplosive actionsekvenser er stadig forrygende udført og inkluderer bl.a. et storstilet shoot-out der næsten kan måle sig med det i “Heat”, samt hvad der muligvis er den bedst udførte variant af den klassiske Dirty Harry scene nogensinde.

Hvis “Miami Vice” ikke er på højde med Manns bedste kriminalfilm, så er den fortsat en veludført og æstetisk fornøjelse, kompetent skruet sammen af en instruktør der, ligesom sine helte, er den bedste til hvad han gør.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 dolphinfriendly 18 år siden

#70 haha det er vist ret tydeligt, at jeg lige var kommet hjem fra byen da det blev skrevet - og no further comments om bold(- d)! :)

Gravatar

#72 filmz-morpheus75 18 år siden

Farrells karakter i Minority Report er da fremragende spillet, vil jeg lige understrege....
Take the red pill, you stay in wonderland, then i´ll show you how deep the rabbithole goes... Citat: Morpheus (Matrix)
Gravatar

#73 dyg 18 år siden

Hold da kæft, her gik jeg og troede, at jeg var den eneste, der mente at Colin Farrell var enormt overvurderet. Smukt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#74 lagoni 18 år siden

Jeg har egentlig ikke set så meget med Colin Farrell (kun Daredevil og Phone Booth og ved ikke om det var hans optræden eller bare filmene, der var gennemført dårlig), men - som så mange andre - gjorde han det nu godt i Scrubs.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#75 dolphinfriendly 18 år siden

#72 Jeg mener nu ikke Farrell spiller specielt fremragende i "Minority Report".
Særligt scenen hvor Max Von Sydow likviderer ham, er Farells dødskramper da lige til at krummer træer over

Dog en af de bedre roller fra hans side, set over hele filmen.

NB! Blockbuster har iøvrigt første sæson af "Miami Vice" serien til 199,-. Efter min mening en serie der stadig er ganske holdbar underholdning. Mht Crockett rollen er Don Johnson langt mere overbevisende end Farrell, omvendt ér Johnson jo Sonny Crockett.

Gravatar

#76 filmz-Bruce 18 år siden

Ville ønske Manns bedste serie, ville få en god dvd release.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#77 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#76 - Hvad er der galt med den nuværende udgave?

Jeg vil selv hellere have en udgivelse af Robbery Homicide Division, som Mann også har produceret. Den har jeg hørt rigtigt meget godt om på udenlandske boards.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#78 filmz-Bruce 18 år siden

#77 Den har et elendigt billede. Lyden lidt bedre.

The video quality is just plain ugly. First, we are treated to grain as thick as fog and many scratches and nicks in all the wrong places. Major compression problems are apparent early on. It was a mistake cramming five 48-minute episodes on each disc. The result is a transfer that resembles cheaply recorded VHS. In addition to these problems, the original color saturated photography isn't as eye blindlingly beautiful as it should be. In fact, some of the colors look far too muted. Are there any positive aspects to this transfer?
Gravatar

#79 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Ah. Okay. Synes ellers, at de anmeldelser, jeg læste, dengang sæson 1 kom, var sådan okay uden at være fremragende. At den er slidt er selvfølgelig ikke nogen overraskelse. Miami Vice er heller ikke ligefrem blevet renset til dvd-udgivelsen, men kompressionsproblemer er naturligvis uacceptable.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#80 filmz-Bruce 18 år siden

#79 Men pyt! Sådan som det vælter ud med gode udgivelser for tiden, så kan man godt spare nogle steder :)

Skriv ny kommentar: